10.11.2017, 11:36

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko rozširuje portfólio

Prináša na trh prémiové alkoholické nápoje.

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko rozširuje portfólio
Zdroj: Coca Cola

Obľúbené prémiové značky alkoholu Aperol, Cinzano, Gin Bulldog a Carolans sa stali súčasťou portfólia spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Tá bude od januára 2018 výhradným distribútorom týchto značiek z portfólia Gruppo Campari  na Slovensku a v Českej republike.

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude novým exkluzívnym distribútorom Aperolu talianskeho, ľahko alkoholického likéru oranžovočervenej farby. Aperol Spritz, ktorého základnou ingredienciou je práve tento likér, je veľmi obľúbeným kokteilom na Slovensku a v Čechách, ako aj na celom svete. V lete osvieži, v zime zahreje, a preto sa stal takým obľúbeným drinkom na rodinných a priateľských stretnutiach.

​Do portfólia Gruppo Campari ďalej patria talianske vermúty a talianske šumivé vína to všetko zjednotené pod značkou Cinzano. Tieto prémiové vermúty inšpirované tradičnými receptúrami vynikajú svojou nezameniteľnou chuťou zvýraznenou ručne zbieranými bylinami. Zákazníci majú možnosť vychutnať si Cinzano samostatne alebo ho využiť na prípravu kokteilov, ktoré naplno rozvinú jeho vyváženú chuť. Aj preto je značka Cinzano Vermut medzi spotrebiteľmi na Slovensku taká obľúbená.

Zdroj: Coca Cola

Gin Bulldog, štyrikrát destilovaný pri použití klasickej metódy medených kotlov a vyrobený podľa tradičnej receptúry s unikátnou chuťou je tiež súčasťou portfólia a veľkou novinkou na slovenskom a českom trhu. Bulldog Gin je jedna z najrýchlejšie rastúcich značiek prémiových ginov na svete a nad ostatnými  vyniká predovšetkým svojou jemnosťou.

Zdroj: Coca Cola

​Ďalej sa môžeme tešiť na likér Carolans. Ide o kombináciu írskej whisky a čerstvej smotany, ktorú si vychutnajú predovšetkým ženy.

Zdroj: Coca Cola

​„Tento dôležitý krok plne odráža našu víziu stať sa lídrom v oblasti nápojov ponúkajúcim širokú škálu produktov, ktoré plne pokryjú a podporia potreby spotrebiteľov pri akejkoľvek dennej či nočnej príležitosti, vysvetľuje Maria Anargyrou-Nikolić, generálna riaditeľka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. „Spolupráca nám zároveň umožňuje využiť výhodu spojenia nealkoholických a alkoholických nápojov, ktoré do nášho portfólia zaraďujeme prvýkrát.

Rozšírenie ponuky produktov nepochybne otvára nové predajné možnosti a prispeje k posilneniu vzťahov so zákazníkmi a k celkovej obchodnej expanzii spoločnosti.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.