Zakladatelia Chivas Regal, bratia James a John Chivasovci, už od začiatku svojho podnikania v škótskom Aberdeene nehľadeli len na zisk, ale usilovali sa pomáhať tam, kde to bolo potrebné a tak meniť svet k lepšiemu. Veľkorysosťou pre nich vlastnou ukazovali, že podnikať sa dá aj iným, správnym spôsobom. A práve myšlienka spoločensky zodpovedného podnikania spája od tohto ročníka Chivas Regal so súťažou EY Podnikateľ roka.
„Partnerstvo s takou prestížnou súťažou, akou EY Podnikateľ roka bezpochyby je, pre nás znamená obrovský úspech a posun. Chivas Regal sa usiluje pokračovať v odkaze jeho zakladateľov a preto si veľmi cení všetkých, ktorí dokážu dosahovať úspechy tým správnym spôsobom. A práve takými sú už tradične účastníci súťaže EY Podnikateľ roka. Navyše je táto medzinárodná súťaž už tridsať rokov známa svojim vysokým štandardom a kreditom. Aj v tom môžeme sledovať paralelu so značkou Chivas Regal, ktorá po dvoch storočiach na trhu zostáva vďaka svojej vysokej kvalite a delikátnej chuti obľúbenou a oceňovanou prémiovou whisky po celom svete,“ hovorí brand manažér Matúš Kollár zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá je jej distribútorom pre slovenský trh.
EY Podnikateľ roka je prvou naozaj celosvetovou súťažou, ktorej história sa píše už od roku 1986, kedy ju ako prvú súťaž svojho druhu vyhlásila spoločnosť EY v USA. Dodnes je meradlom podnikateľského úspechu – jej víťazmi sú podnikatelia svetovej triedy vybratí nezávislou porotou. V celosvetovom finále, tradične sa konajúcom v Monte Carle, sa vyberá z víťazov národných kôl, ktoré prebiehajú v 60 štátoch sveta. Na Slovensku sa súťaž EY Podnikateľ roka koná od roku 2006 a súťaží sa v troch kategóriách: EY Podnikateľ roka, EY Začínajúci podnikateľ roka a EY Technologický podnikateľ roka.
„Súťaž EY Podnikateľ roka nám už tradične dokazuje, že ani na Slovensku nie je núdza o podnikateľov, ktorí chcú a dokážu meniť spoločnosť k lepšiemu. Skrátka, ktorí sú skutočnými osobnosťami. Sme radi, že pri tom môžeme spolupracovať aj s takým partnerom, akým je značka Chivas Regal, ktorá tieto hodnoty vyznáva rovnako ako my,“ vyjadruje sa Matej Bošňák, vedúci partner EY v Slovenskej republike, k novej spolupráci.
Pri voľbe víťaza súťaže, teda podnikateľskej osobnosti roka, porota zohľadňuje nielen finančné výsledky jeho spoločnosti, ale aj podnikateľského ducha, osobnostný vplyv, zmysel pre inovácie a celoštátny i globálny dosah jeho podnikania. Teda všetko to, čo spoločnosť Chivas vyjadruje