„Štyri roky usilovne pracujeme na tom, aby sme našim zákazníkom prinášali službu, čo najpríjemnejšou formou. Sme radi, že naše osobité prepojenie obchodu a štýlu komunikácie oslavuje úspech a že sa teraz dočkalo ocenenia aj z radu odborníkov. Nesmierne si tejto prestížnej ceny vážime“, uviedol spoluzakladateľ ZOOTu Ladislav Trpák pri preberaní ocenenia.
Víťaza už po tretí krát určila odborná porota zložená z výkonného riaditeľa a členov predsedníctva Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK) behom konferencie E-Business Forum. „Hlavnú rolu pri posudzovaní jednotlivých firiem zohrala ich inovatívnosť a originalita v rámci e-comers. ZOOT reprezentuje dynamický rastúci segment predaja oblečenia a súčasne prináša na trh radu noviniek a neobvyklých riešení. Veríme, že firma je unikátna v celoeurópskom merítku a vďaka tomu bude skvele reprezentovať Českú republiku v rámci ôsmeho ročníka European E-commerce Awards, zhodnotil Jan Vetyška, výkonný riaditeľ APEK.
Po štyroch rokoch fungovania má ZOOT takmer 500 zamestnancov. Unikátny omnichannel koncept kombinujúci online nákupy s kamennými Výdajňami radosti, kde si človek môže veci vyskúšať, rozšíril na slovenský a rumunský trh. „Celkovo v túto chvíľu prevádzkujeme 33 Výdajní radosti: 17 v Českej republike, 7 na Slovensku a 9 v Rumunsku. Do konca roku plánujeme otvoriť ďalších 6-7 výdajní“, dodáva Ladislav Trpák.
O ZOOT.sk
ZOOT.sk je pôvodom český online obchod s módou, ktorý na slovenský trh vstúpil v roku 2014. Ponúka viac ako 300 značiek a snaží sa demokratizovať módu. Na Slovensko prináša svieže, neopozerané značky, ktoré sú v zahraničí populárne.
Jedinečný koncept „objednám, vyskúšam, čo mi nesadlo neplatím“, umožňuje objednaný tovar vyskúšať na Výdajniach radosti. Vďaka tomuto jedinečnému modelu nemusíte mať už nikdy strach z nakupovania módy online. Všetko čo si objednáte si môžete vyskúšať skôr ako za tovar zaplatíte. Momentálne je na Slovensku otvorených 7 Výdajní radosti, kde si klienti tento jedinečný koncept môžu vyskúšať. Doprava je vždy a pre každého zdarma.