01.03.2017, 10:52

Cestovná kancelária FutbalTour.sk posilňuje PR komunikáciu. Vsadila na PRo Communications

Známa cestovná kancelária pre milovníkov športových zážitkov a komunikačná agentúra štartujú spoluprácu už od marca 2017. Agentúra bude pre kanceláriu zabezpečovať externú komunikáciu a PR.

Najväčšia športová cestovná kancelária na Slovensku FutbalTour.sk sa rozhodla po prvýkrát vo svojej histórii využiť služby komunikačnej agentúry. Od 1. marca 2017 preto štartuje spoluprácu s PR agentúrou PRo Communications, ktorú založili bývalé novinárky Marta Kováčová a Petra Jamrichová. 

Spoluprácu si už spoločnosti vyskúšali vlani v júni počas Majstrovstiev Európy 2016, kedy FutbalTour.sk čelil krízovej komunikácii kvôli zrušenému letu pre fanúšikov a rodiny futbalistov na zápas do Bordeaux. „Vďaka referencii na PRo Communications sa nám podarilo zvládnuť na prvý pohľad beznádejnú situáciu. S absolútnou profesionalitou a nasadením počas víkendu bol pre nás vypracovaný a následne aj realizovaný komunikačný plán. Aj preto sme pri voľbe o tom, komu zveríme do rúk komunikáciu našej firmy, mali jasno,“ hovorí jeden z konateľov FutbalTour.sk Matej Očenáš, ktorí najväčšiu športovú cestovnú kanceláriu založil v máji 2011 spoločne s Júliusom Turčekom. Spoločnosť, ktorá dnes pôsobí v Českej republike (FotbalTour.cz), Rakúsku (FussballTour.at) a Švajčiarsku (FussballTour.ch), nadviazala na pôvodnú firmu Poď na Futbal fungujúcu od roku 2008.

FutbalTour.sk je cestovná kancelária, ktorej cieľom je pre klientov sprostredkovať nezabudnuteľný športový zážitok v akejkoľvek oblasti a kdekoľvek na svete. Aj z toho dôvodu čoraz viac klientov využíva služby pridružených cestovných kancelárií Hokejtour.sk a SportsTour.sk. 

„Sme rady, že sa stávame súčasťou tímu spoločnosti FutbalTour.sk a sprostredkovane aj jej sesterských kancelárií. Ide o spoločnosti s výborným renomé. Ich rokmi budovaný imidž totiž stojí na poskytovaní kvalitného a kompletného servisu futbalovým i hokejovým priaznivcom a klientom, ktorí majú záujem navštíviť tie najlepšie zápasy,“ objasňuje Petra Jamrichová. „Poskytovať top služby je rovnako aj cieľom PRo Communications. Spoluprácu sme si už, navyše, raz otestovali a fungovala výborne. Takže sa naozaj tešíme,“ dodáva Marta Kováčová.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.