31.03.2017, 15:49

Shoppie.sk sa spája s NAY

E-shop s elektronikou sa spojí s maloobchodným predajcom spotrebnej elektroniky. Zákazníci získajú lepší servis a služby.

Slovenský líder v predaji elektrotechniky Nay výrazne posilnil svoje prvenstvo, keď kúpil konkurenčného predajcu Electroworld. Transakciou sa dokonca stal jednotkou i na českom trhu. Cena, ktorú zaplatil Nay za pohltenie konkurenta, nebola zverejnená. Zlúčená spoločnosť má u nás aktuálne dokopy 35 kamenných predajní a e-shop. „Je to veľký krok k dosiahnutiu nášho cieľa, ktorým je vedúce postavenie v strednej Európe. Táto akvizícia znamená zdvojnásobenie obratu skupiny Nay,“ povedal predseda predstavenstva slovenského reťazca Peter Zálešák.
Zdroj: Archív HN

Shoppie je e-shop s elektronikou, ktorý vznikol v roku 2010 a prevádzkoval ho NET Sales, dcérska spoločnosť NAY. Vypracoval medzi najobľúbenejšie e-shopy s elektronikou na Slovensku a v rokoch 2012 až 2014 trikrát za sebou získal ocenenie Shop roka v kategórii Elektronika. E-shop na stránke www.shoppie.sk však kvôli novej stratégii NAY 20. apríla skončí a zákazníci budú zo stránok shoppie.sk presmerovaný na nay.sk.

 „Shoppie považujeme za veľmi úspešný projekt, ktorý splnil svoju úlohu. Aj vďaka nemu sme mohli dlhodobo sledovať trendy a zákaznícke preferencie. Mohli sme si porovnať model online predaja, klasického maloobchodného predaja a omnichannelu. Náš predpoklad, že všetky tieto prístupy sa prekrývajú v omnichannelovom prístupe, ktorý súčasný zákazník preferuje najviac, sa v plnej miere potvrdil,“ uviedol Martin Derňar, riaditeľ internetového predaja NAY, predtým konateľ Net Sales.

Ako dodal, chcú sa sústrediť na omnichannelovú stratégiu: „Jej základom je ponúknuť rovnakú kvalitu a skúsenosť vo všetkých predajných kanáloch - online aj offline - bez ohľadu na to, ktorý si zákazník vyberie a ako ich kombinuje. Našou snahou je ponúknuť zákazníkovi cestu a spôsob nákupu, aký mu individuálne vyhovuje pri danom produkte a v danom čase. Individuálny prístup môže byť aj u jedného konkrétneho zákazníka iný podľa toho, či nakupuje veľký alebo malý spotrebič, ako ďaleko býva od predajne, v aký deň, v ktorú hodinu či dokonca za akého počasia ho nakupuje. Omnichannel je najlepším riešením pre takéhoto zákazníka a v plnej miere ho spĺňa www.nay.sk. Verím, že zákazníci shoppie.sk nepocítia žiadne zmeny, iba im pribudnú nové možnosti.“

Zákazníci Shoppie získajú lepší servis a služby, najmä vďaka novým 36 odberným miestam v predajniach NAY, ktoré nahradia aktuálne odberné miesto Shoppie. Možnosť dovozu domov alebo využitie Balíkomatov im prirodzene ostane. NAY tiež preberá na seba všetky záväzky voči zákazníkom, a tí si tak všetky prípadné reklamácie môžu uplatniť v ktorejkoľvek predajni NAY. Zákazníci Shoppie tiež môžu vstúpiť do vernostnému programu NAY Extra klub, a využiť tak zjednodušené záručné reklamácie produktov do 30 €, ktoré NAY počas celej záručnej doby vymieňa za nové. Ako členom klubu im NAY bude archivovať bločky, takže pre prípadnú reklamáciu im už bude stačiť len klubová karta.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.