Slovenský líder v predaji elektrotechniky Nay výrazne posilnil svoje prvenstvo, keď kúpil konkurenčného predajcu Electroworld. Transakciou sa dokonca stal jednotkou i na českom trhu. Cena, ktorú zaplatil Nay za pohltenie konkurenta, nebola zverejnená. Zlúčená spoločnosť má u nás aktuálne dokopy 35 kamenných predajní a e-shop. „Je to veľký krok k dosiahnutiu nášho cieľa, ktorým je vedúce postavenie v strednej Európe. Táto akvizícia znamená zdvojnásobenie obratu skupiny Nay,“ povedal predseda predstavenstva slovenského reťazca Peter Zálešák.Archív HN
StoryEditor

Shoppie.sk sa spája s NAY

31.03.2017, 15:49
Autor:
TSTS
E-shop s elektronikou sa spojí s maloobchodným predajcom spotrebnej elektroniky. Zákazníci získajú lepší servis a služby.

Shoppie je e-shop s elektronikou, ktorý vznikol v roku 2010 a prevádzkoval ho NET Sales, dcérska spoločnosť NAY. Vypracoval medzi najobľúbenejšie e-shopy s elektronikou na Slovensku a v rokoch 2012 až 2014 trikrát za sebou získal ocenenie Shop roka v kategórii Elektronika. E-shop na stránke www.shoppie.sk však kvôli novej stratégii NAY 20. apríla skončí a zákazníci budú zo stránok shoppie.sk presmerovaný na nay.sk.

 „Shoppie považujeme za veľmi úspešný projekt, ktorý splnil svoju úlohu. Aj vďaka nemu sme mohli dlhodobo sledovať trendy a zákaznícke preferencie. Mohli sme si porovnať model online predaja, klasického maloobchodného predaja a omnichannelu. Náš predpoklad, že všetky tieto prístupy sa prekrývajú v omnichannelovom prístupe, ktorý súčasný zákazník preferuje najviac, sa v plnej miere potvrdil,“ uviedol Martin Derňar, riaditeľ internetového predaja NAY, predtým konateľ Net Sales.

Ako dodal, chcú sa sústrediť na omnichannelovú stratégiu: „Jej základom je ponúknuť rovnakú kvalitu a skúsenosť vo všetkých predajných kanáloch - online aj offline - bez ohľadu na to, ktorý si zákazník vyberie a ako ich kombinuje. Našou snahou je ponúknuť zákazníkovi cestu a spôsob nákupu, aký mu individuálne vyhovuje pri danom produkte a v danom čase. Individuálny prístup môže byť aj u jedného konkrétneho zákazníka iný podľa toho, či nakupuje veľký alebo malý spotrebič, ako ďaleko býva od predajne, v aký deň, v ktorú hodinu či dokonca za akého počasia ho nakupuje. Omnichannel je najlepším riešením pre takéhoto zákazníka a v plnej miere ho spĺňa www.nay.sk. Verím, že zákazníci shoppie.sk nepocítia žiadne zmeny, iba im pribudnú nové možnosti.“

Zákazníci Shoppie získajú lepší servis a služby, najmä vďaka novým 36 odberným miestam v predajniach NAY, ktoré nahradia aktuálne odberné miesto Shoppie. Možnosť dovozu domov alebo využitie Balíkomatov im prirodzene ostane. NAY tiež preberá na seba všetky záväzky voči zákazníkom, a tí si tak všetky prípadné reklamácie môžu uplatniť v ktorejkoľvek predajni NAY. Zákazníci Shoppie tiež môžu vstúpiť do vernostnému programu NAY Extra klub, a využiť tak zjednodušené záručné reklamácie produktov do 30 €, ktoré NAY počas celej záručnej doby vymieňa za nové. Ako členom klubu im NAY bude archivovať bločky, takže pre prípadnú reklamáciu im už bude stačiť len klubová karta.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:01