„Za každou kampaňou stojí veľký tím ľudí, hodiny tvorenia v štúdiu, ale aj kopec zábavy. Za tou našou „Na konci evolúcie nie je krása“ (There is no beauty at the end of evolution) stoja šikovní ľudia z Effectivity I POWERED BY PUBLICIS a mimoriadne zručný tím z IMAGEWELL. Zatiaľ čo Effectivity vytvorila celú vizualizáciu myšlienky, ImageWell nám pomohol so zviditeľnením podujatia cez tlač veľkoformátových bannerov, textílií či kartónov.“ Ekotopfilm.
Ako vznikali festivalové kulisy, značenie a branding Ekotopfilmu? ImageWell bol oslovený s myšlienkou pomoci tejto eko téme, ktorej sa rád venoval. „Rozumieme tomu, že životné prostredie si musíme chrániť a preto je dôležité o tom aj hovoriť, zviditeľniť posolstvo širokej verejnosti a zároveň vyvíjať kroky k tomu, aby sme eliminovali faktory spôsobujúce eko skazu. Preto sme venovali tejto téme veľkú pozornosť“
Ako pomohol ImageWell a čo pochádza z jeho dielne? ImageWell pomohol so zviditeľnením podujatia cez tlač veľkoformátových bannerov, textílií, kartónov, dosiek. Na festivale Ekotopfilm v hoteli TATRA v Bratislave (22-26.5.2017) máte možnosť odfotiť sa s hlavnými hrdinami festivalu vytlačených na kartóne aj v životnej veľkosti, a to s„Filtrovcom poľným“ či „Olejnatkou labuťou“.
Samozrejmosťou festivalu sú prenosné roll-upy, popup s Filtrovcom a Olejnatkou. Okrem týchto pútačov, ImageWell zhotovil aj veľkoplošný bannerový branding do hotela Tatra s rôznym umiestnením, a tiež veľké textilné pútače umiestnené na vzdušnej bráne. Veľkosť plachiet a textílií si môžete pozrieť na obrázkoch priamo vo výrobe, či v hoteli.
A ako to bolo tesne pred otvorením? Boli sme sa osobne pozrieť...
A čo robia pre životné prostredie ľudia v ImageWelli? Založili sme státie pre bicykle pri budove a vyhecovali tímy zamestnancov, ktorí chodia do práce na bicykli, pešo, či jednoducho alternatívne bez áut. Naďalej sa budeme snažiť rozvíjať podobné dôležité eko myšlienky..