20.12.2021, 22:39

Hodnotenie Stratégií: Prácou mesiaca sa stala reklama pre Vagus

Ktoré práce ešte zaujali novú porotu v prvom kole nového ročníka Hodnotenia reklám s novou porotou zadávateľov.

Hodnotenie Stratégií: Prácou mesiaca sa stala reklama pre Vagus
Zdroj: Vagus

V prvom, úvodnom hodnotení reklám v Stratégiách, desaťčlenná porota hodnotila celkom 26 prihlásených prác, najzastúpenejšie boli kategórie Vizuál, Film - online reklam a Film - televízna reklama. Agentúrou mesiaca sa stala Kreatívna dvojica, prácou mesiaca kampaň pre Vagus - Bezdomovectvo sa nemusí stať ich realitou.

Práce hodnotila porota v zložení:
Kreatívnych odborníkov zastupovali: Iva Hornická Pacoňová (Kreatívna dvojica), Peter Kačenka (Wiktor Leo Burnett), Martin Krafčík (MUW Saatchi&Saatchi), Peter Baslík (TRIAD), Peter Šurín (Elite / Monday Lovers).
Nová porota zadávateľov: Radovan Pokojný (Kia Sales Slovensko), Silvia Žuffa (365.bank), Ivana Zelizňáková (SPP), Eva Tikó Rajčáková (Rada pre reklamu), Tomáš Tencer (Slido).

Ako porota hodnotila najlepšie práce v kategóriách:

Kategória Film - televízna reklama
Budúcnosť je vaša - Slovenská sporiteľňa - Zaraguza
Kreatívci: 5,40
Zadávatelia: 5,40

Zdroj: archív

Peter Šurín
Strategy and Creative Director
Elite - Monday Lovers

Kategória, rovnako ako aj ostatné, nepriniesla veľmi výrazné práce. Aj tie lepšie hodnotené narazili na rozdielne emócie, ktoré v nás vyvolali. Spot od SLSP nás zaujal hlavne vhodným nadviazaním na nový branding banky. Diskusia o jeho emotívnom spracovaní však v porote vyvolala názorovo rozdielnu diskusiu, ktorá sa zľahka odrazila v hodnotení.
Zdroj: archív

Ivana Zelizňáková
marketingová riaditeľka
SPP


Primárnou úlohou reklamy je zaujať  a nový spot Slovenskej sporiteľne to určite dokázal. Má iskru,  jeho téma je veľmi odvážna, pre mnohých možno až mierne kontroverzná, ale vnímanie spotu asi závisí aj od konkrétnej cieľovej skupiny. Pre mňa osobne je táto reklama z kategórie hodnotových. Príbeh pôrodu v sanitke vnímam ako metaforu toho, že na najkrajšie veci v živote musíme čakať, nedajú sa urýchliť, prichádzajú dokonca tam, kde ich až tak nečakáme, rodia sa za istého úsilia a preorganizujú nám hodnoty.
Kategória Film - online film a video
Bezdomovectvo sa nemusí stať ich realitou - Vagus - Mannschaft
Kreatívci: 6,40
Zadávatelia: 5,60

Zdroj: archív

Peter Baslík
Creative Director
TRIAD


V kategórii online videí sa zišlo niekoľko vyrovnaných adeptov a jeden spot, ktorý nad všetkými trčal. Umelci za výčapom ukázali peknú prácu s voiceoverom, séria videí Zarobené pre 365 banku mala celkom fresh náboj. Opel Mokka mi prišiel ok, taký dobrý štandard online videí, na ktoré sa dá pozerať, ale nápadovo zaostávajú. Jägermeister promočka ma nechytila, ale že vôbec. Takýto štýl humoru mi nesedí a cítim sa pri ňom trápne. Snáď to značke funguje, ale ja mám radšej ich vizuálnejšiu a artovejšiu komunikáciu. Slovenská sporiteľna si ide peknú ľudskú, nereklamnú emóciu.

A teraz to najlepšie... Práca od Mannschaftu pre Vagus ma zaujala už vtedy, keď som videl thumbnail obrázok a zachytil m

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 63% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.