RTVS sa v minulom roku tešila nárastu sledovanosti
Divákov k televíznym obrazovkám lákali okrem noviniek a spravodajstva aj zábavné programy a športové prenosy.
Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieDivákov k televíznym obrazovkám lákali okrem noviniek a spravodajstva aj zábavné programy a športové prenosy.
Obidva seriály si udržali pozíciu najsledovanejších nespravodajských relácií dňa.
Prinášame prehľad tém a hostí vo víkendových politických diskusiách v RTVS, na Markíze a TA3.
Okrem PPC bude agentúra zastrešovať aj SEO aktivity.
Ocenené boli aj miniatúry Stonehenge v Hong Kongu či 3D model korona častice.
Traja kandidáti po voľbe v parlamente nahradia členov, ktorým končí funkčné obdobie.
Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Fin go.
Desiatka komediálnych seriálov televízie Joj, ktoré mali pri štarte najväčší úspech u divákov.
Nájdete ho na Spotify.
U Slovákov je tretím najsledovanejším titulom.
Dohoda internetového gigantu o platbách za obsah na internete je prvou v Európe.
Firma tvrdí, že obmedzuje zdieľanie osobných dát, aby zabezpečili súkromie používateľov.
Politická diskusia Na hrane sa vracia na obrazovky Jojky po vianočnej prestávke.
Udialo sa tak na základe globálnej stratégie dentsu International.
Seriál bude na obrazovke dvakrát do týždňa, v utorok a vo štvrtok v hlavnom vysielacom čase.
O Hodnotení prác z novembra.