Maru Mitlíková z TRIAD-u: Bola by som rada, keby nás klienti poznali prostredníctvom hodnôt dôležitých pre nás
Predstavujeme najúspešnejšie kreatívne agentúry roku 2020 a ich vízie v tomto roku.
Predstavujeme najúspešnejšie kreatívne agentúry roku 2020 a ich vízie v tomto roku.
Rozdiely sú v tomto roku mimoriadne tesné.
Na vedúcu pozíciu nastúpil Martin Kukoľ pred rokom. V rozhovore hodnotí udalosti uplynulého obdobia.
Tvrdia v rozhovore Lucia Petrášová a Tereza Molnár, ktoré zastupujú nového operátora Radosť.
V rozhovore Kuna hovorí o tom, že budovanie značky je ako taká veľká pec, ktorá sa nedá len tak zrazu vypnúť.
Personálnymi zmenami prechádza aj Our Media, ktorá vlastní Perex.
Tvrdí Pavol Minár, s ktorým sme sa v rozhovore vrátili ku komunikáciám v roku 2019.
Hovorí Ronald Lupták, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Juraj Holub v rozhovore hovorí aj o tom, ako museli zmeniť firemnú stratégiu.
S Markom Šebestom, CEO agentúry Evency, sme sa rozprávali o nápade a potenciáli koncertov v online svete.
Na názor sme sa spýtali právnika aj odborníka z digitálnej agentúry.
Značka sa v tomto roku stala najoceňovanejším klientom.
Aké skúsenosti z Česka si priniesli Michalka, Minár, Pastier a Zacko?
Predstavujeme Talenty z brandže.
Predstavujeme Talenty z brandže.
Aby kampaň Smeru fungovala, je podľa odborníka potrebné mať v reklame silného lídra.