Dizajnom roka sú ružové hojdačky pripevnené na rozdeľovacom múre
Ocenené boli aj miniatúry Stonehenge v Hong Kongu či 3D model korona častice.
Ocenené boli aj miniatúry Stonehenge v Hong Kongu či 3D model korona častice.
Nájdete ho na Spotify.
U Slovákov je tretím najsledovanejším titulom.
Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi.
Odpoveďou je replika z rozprávky Nemo či nahnevané dievčatko.
Uspeli kampane pre VÚB a Absolut.
Kreatíva je z dielne Wiktor Leo Burnett, o réžiu sa postaral Maroš Milčík.
V sledovanosti ide o piaty najpopulárnejší titul giganta.
Najvýraznejším prvkom je minimalistickejšie a modernejšie logo.
Funkcia je zatiaľ v testovacej fáze.
Očakáva sa vyšší záujem o nakupovanie na platformách, nárast používania video formátov a livestreamov.
Managing directorkou sa stane Haike Ivaničová.
Šéfov najvýznamnejších asociácií sme sa opýtali, s akými očakávaniami vstupujú do roku 2021.
Pozrite si prehľad personálnych zmien v agentúrach.