Ideálne je prepojiť CSR stratégiu s core biznisom
O vývoji zodpovedného podnikania na Slovensku hovoríme s Lenkou Surotchak a Michalom Kiššom z Nadácie Pontis.
O vývoji zodpovedného podnikania na Slovensku hovoríme s Lenkou Surotchak a Michalom Kiššom z Nadácie Pontis.
O víťazoch rozhodlo 31 expertov, ktorí hodnotili rekordných 178 pivných vzoriek z 31 pivovarov.
Pri futbale je 80 percent fanúšikov mužov a 20 percent žien, hokejových fanúšičiek je až 40 percent.
„Aby sme boli profitabilná banka, potrebujeme získať 200-tisíc klientov približne do piatich rokov od štartu banky. Kým sa tam však dostaneme, plánujeme počas tejto cesty popri účte zadarmo uviesť na trh aj produkty, ktoré budú spoplatnené,“ hovorí Juraj Šnirc.
„Ak chceme byť nezávislí a objektívni, musíme pracovať s gross cenami. Je to všeobecný celosvetový úzus,“ hovorí Andrej Vallo, šéf Kantar Media, o monitoringu výdavkov na reklamu.
Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl SR, Stratégiám poskytol vôbec prvý rozhovor o značke Lidl, priblížil, ako uvažuje pri nastavení jej marketingu a komunikácie, a prečo sa rozhodol pre spoluprácu s GoGom.
Hovorí Rastislav Kočan, managing partner prieskumnej agentúry Go4insight.
O trendoch i problémoch na trhu direct marketingu na Slovensku hovoríme s Martinom Šeligom, managing directorom Direct Marketing, jednej z najstarších directmarketingových agentúr u nás.
Autori online petície vnímajú zverejnenie na portáli Change.org ako poslednú šancu na zmenu.
„Prieskumy ukazujú, že ľudia nám čoraz intenzívnejšie prisudzujú atribút rodinnosti. A to nás veľmi teší,“ hovorí marketingová riaditeľka Billa, s. r. o.
Ako urobiť z lekárenskej značky Curaprox lovebrand? Aj o tom hovoríme s managing directorkou Curaden Slovakia.
Poznáme víťazov Národnej ceny za komunikačný dizajn 2018. Porota vyberala z 87 prác, ktoré postúpili do finále.
„Novým komunikačným pozicioningom chceme posilniť vnímanie značky ako inovatívneho a zodpovedného lídra pre život a podnikanie,“ hovorí šéfka odboru Brand Strategy & Development v Slovenskej sporiteľni.
Swan/Benestra bude po fúzii používať fialové logo.
Z regálov zmiznú produkty značiek Knorr, Lipton, Dove či Domestos. Správu sme aktualizovali o reakciu Kauflandu.
V prvom polroku 2018 sa predalo takmer 52-tisíc automobilov. Pozrite sa, ktoré značky Slováci najviac kupujú.