Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať klikateľné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane. Odborníci z Upworthy, webu známeho ultrasharovaným obsahom, dokonca radia:

  1. 50% tvorby článku by ste mali venovať tvorbe nadpisu
  2. ku každému jednému textu si vytvoriť až 25 alternatív nadpisov

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sieťach.

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 najklikanejších kampaní podľa CTR v sieti Strossle na Slovensku za júl 2017. 

Pribaľujeme tiež prekliky na články samotné.

  1. V posteli dlho nevydrží? Takto pomôžete jemu aj sebe!
  2. Doprajte si slovenské more, tieto naše kúpaliská so slanou vodou stoja za návštevu
  3. Aj muži môžu byť v prechode. Ako sa prejavuje ich „menopauza“?
  4. Rovnaký meter pre všetkých? Americká ambasáda má, žiaľ, svoj
  5. Aký osud čaká naše dôchodky

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.