Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook

Toto kolo bolo kobercovým náletom reklamných prác na porotcov. Niektoré kategórie ako Online video či Vizuál si išli štýlom kvantita nad kvalitu, naopak, špeciálne kategórie Kampaň a Craft boli nabité skvelými aj klincovými prácami, o ktorých bola radosť diskutovať.

Najvyššie sme hodnotili benchmarkové kampane O2 Antihoax, Pomáhame zdravotníkom od Telekomu a košický Kraj sveta. Osobne som fanúšikom premyslenej a dobre rozpracovanej kampane Grantový program ENTER od Telekomu.  

Pýchou remeselnej zručnosti agentúr sú Zlatý hit z roku '73, pre mňa trochu temná, no podmanivá Bejby Blue a Umenie je dar od Tatra banky či Prvé kroky opäť od Telekomu. Ten pokračuje s vtipnými insightmi z rodinného života, ktoré skvelo fungujú, čo ukázal spot „Záložný internet zadarmo“.

​Veľkú diskusiu vyvolala kampaň od Tatra banky, ktorá uvádza do života jej nový vizuálny štýl. Tatra banka bola pre mňa vždy etalónom svojho segmentu a absolútne rozumiem potrebe vniesť do komunikácie svetlo, pozitívnu energiu a ľudský element. No, žiaľ, zhodli sme sa na tom, že táto zmena zatiaľ nedosahuje level, na aký sme pri nej zvyknutí.

Spot „Poplatky teraz meníme na sporenie“ je síce dynamický a svieži, no vcelku neprehľadný a generický. Pri zmene loga by mohol patriť ktorejkoľvek bankovej inštitúcii. Vizuály fungujú ešte o čosi menej. Rovnako edukačné video Investičná sedmička pôsobí ako typografické harakiri. Každopádne, o to zvedavejší som na ďalšie práce Tatra banky s novou vizualitou.

V rámci digitálu zažiaril skvelý lavičkový filter od ČSOB, ktorý ukázal nápaditú spoluprácu s mestom, funkčnú AR, čo nie je samozrejmosť, a navyše zábavnú „kejsku“.

Zaujímavým počinom je aj komunikácia „Správny Nitran nemá na saláme“ pre Nitriansku komunitnú nadáciu. Síce s jednoduchým vizuálom, no s dobrým insightom a dvojzmyselným claimom, ktorý určite zdvihne zo stoličky nejedného Nitrana... Pardon, Nitrančana.

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.