Youtube
StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft

O prácach zo Zlatého klinca bola radosť diskutovať.

Toto kolo bolo kobercovým náletom reklamných prác na porotcov. Niektoré kategórie ako Online video či Vizuál si išli štýlom kvantita nad kvalitu, naopak, špeciálne kategórie Kampaň a Craft boli nabité skvelými aj klincovými prácami, o ktorých bola radosť diskutovať.

Najvyššie sme hodnotili benchmarkové kampane O2 Antihoax, Pomáhame zdravotníkom od Telekomu a košický Kraj sveta. Osobne som fanúšikom premyslenej a dobre rozpracovanej kampane Grantový program ENTER od Telekomu.  

Pýchou remeselnej zručnosti agentúr sú Zlatý hit z roku '73, pre mňa trochu temná, no podmanivá Bejby Blue a Umenie je dar od Tatra banky či Prvé kroky opäť od Telekomu. Ten pokračuje s vtipnými insightmi z rodinného života, ktoré skvelo fungujú, čo ukázal spot „Záložný internet zadarmo“.

​Veľkú diskusiu vyvolala kampaň od Tatra banky, ktorá uvádza do života jej nový vizuálny štýl. Tatra banka bola pre mňa vždy etalónom svojho segmentu a absolútne rozumiem potrebe vniesť do komunikácie svetlo, pozitívnu energiu a ľudský element. No, žiaľ, zhodli sme sa na tom, že táto zmena zatiaľ nedosahuje level, na aký sme pri nej zvyknutí.

Spot „Poplatky teraz meníme na sporenie“ je síce dynamický a svieži, no vcelku neprehľadný a generický. Pri zmene loga by mohol patriť ktorejkoľvek bankovej inštitúcii. Vizuály fungujú ešte o čosi menej. Rovnako edukačné video Investičná sedmička pôsobí ako typografické harakiri. Každopádne, o to zvedavejší som na ďalšie práce Tatra banky s novou vizualitou.

V rámci digitálu zažiaril skvelý lavičkový filter od ČSOB, ktorý ukázal nápaditú spoluprácu s mestom, funkčnú AR, čo nie je samozrejmosť, a navyše zábavnú „kejsku“.

Zaujímavým počinom je aj komunikácia „Správny Nitran nemá na saláme“ pre Nitriansku komunitnú nadáciu. Síce s jednoduchým vizuálom, no s dobrým insightom a dvojzmyselným claimom, ktorý určite zdvihne zo stoličky nejedného Nitrana... Pardon, Nitrančana.

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

01 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi
01 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 02 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:44:48 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Počtom prihlášok to bol silný mesiac 05 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 16:46