Amazon's upcoming game "New World
StoryEditor

Connecting the Dots: Neuspešní - alebo ako sa v reklame definuje úspech?

Alebo ako sa poučiť z menej úspešných case studies.

Brať si za príklad iba úspešné case studies z marketingu znamená ignorovať 90 percent všetkej vytvorenej práce. Pritom z tých menej úspešných a ich chýb sa často môžeme poučiť ešte viac.

#1
Ako sa v reklame definuje vlastne TEN „úspech”? Na jednej strane máme predaje, zapamätateľnosť a na druhej kreatívne ceny. System 1, The Ad Effectiveness Agency, podrobil tohtoročných víťazov z Cannes testu efektivity, v ktorom v priemere dosiahli 2,1 boda z 5. Čo to v preklade znamená? Že by v televízii obstáli dokonca o čosi horšie ako priemerné reklamy.

#2
To, že Gaming je next big thing, už všetci vieme a vedel to aj Amazon, keď venoval šesť rokov a stovky miliónov dolárov vývoju hry Crucible. U hráčov sa neosvedčila a presne pred rokom ju po pár mesiacoch z trhu stiahli.

#3
Google Glass ukázali, že existuje množstvo riešení, ktoré táto technológia môže poskytnúť, ale Google vopred neidentifikoval problém. Namiesto toho sa ho snažil pozicionovať ako vzácny high fashion gadget, z čoho si postupne celá popkultúra začala robiť srandu. Ktovie, ako by to dopadlo, keby sa Glass pozicionovali ako športový doplnok.  

 

 

Connecting the Dots je pravidelný dotcom newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na connectingthedots.sk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:02