StoryEditor

To je láska, prepínam

Diváci testovali televíznu reklamu s Petrom Saganom.

Januárové hodnotenie najlepších TV spotov vyhral u porotcov Hodnotenia Stratégií vianočno-novoročný Telekom, pravdaže s Petrom Saganom.  Pozreli sme sa na to, ako sa pri reklame tvárili diváci a či aj oni ju vnímali tak pozitívne.

Ženy ho milujú

Sagan si získal srdcia žien hneď v prvých sekundách. Vzhľadom na tvar krivky je zjavné, že jeho hanblivý úškrn na začiatku spotu (správne podporený uvoľnenou, zato hravou hudbou) podporil kľúčový parameter Vábivosť reklamy (angl. attraction). Pozitívna reakcia žien dosiahla až stredne silnú intenzitu – čo je pri reklamách zriedkavé a skôr sa stretávame s miernymi reakciami. Reakcie mužov sú tiež pozitívne, avšak o niečo slabšie, čo do dynamiky aj intenzity. Záver? Mieriť tento spot na ženy je z pohľadu mediálnych výdavkov efektívnejšie.

Emotion ID

A čo značka?

Vďaka dlhodobosti konceptu s Petrom Saganom a typickým farbám operátora sa zadávateľ nemusí báť zlej rozpoznateľnosti značky. Ako sme si ukázali, Saganova prítomnosť navodzuje pozitívne reakcie. Príbeh v tomto spote tiež dokázal vytlačiť z diváka emóciu. Značka bude z tohto spojenia profitovať.

Keď sa ale pozrieme na záverečný voice over, ktorému značka venovala až tretinu reklamy, ten jednoznačne diváka unudil. Kedy sa už začnú písať úderné voice-overy, ktoré rátajú s tým, že divák má problém udržať pozornosť a má v rukách ovládač?

Vizitka kampane:

Názov: Darčeková autogramiáda
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Veronika Holaňová, Eduard Drexler
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Andrej Hrivnák
Account manager: Tatiana Hrutková

Parametre zberu: 100 respondentov; kvótny výber; cieľová skupina: repre vzorka populácie Slovenska vo veku 18-69 rokov; zber prebiehal: 12.1.2018-15.1.2018 cez online panel agentúry 2muse.

01 - Modified: 2017-11-19 08:55:21 - Feat.: 0 - Title: Úspech porovnávacej reklamy. Kampaň Lidla sa divákom páči 02 - Modified: 2017-12-26 07:40:58 - Feat.: 0 - Title: Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac pobavili 03 - Modified: 2017-12-28 07:39:15 - Feat.: 0 - Title: Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac znepokojili
01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 02:18