Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook

Tento mesiac sme na strane klienta privítali päticu nových porotcov. Za kreatívcov, naopak, hodnotili známe tváre. V kategórii TV spotov prebehla najväčšia diskusia k práci Budúcnosť je vaša pre Slovenskú sporiteľňu.

Túto prácu porota hodnotila pozitívne najmä z hľadiska exekúcie, rovnako ako aj prácu pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett. V kategórii online spotov najviac zaujala práca pre Vagus, ktorá si každoročne drží vysokú úroveň.

Živá diskusia bola aj v kategórii Social media pri oboch prihláškach. Bad Luck Brian presvedčil časť poroty najmä z hľadiska efektivity, ale aj šikovným výberom tváre kampane. Pri práci Najlepšie vianočné tipy pre všetky čitateľské typy sa porota zhodla, že do tejto kategórie patria predovšetkým práce, ktoré nejakým spôsobom využívajú formát alebo mechaniku sociálnych sietí, čo, žiaľ, tejto práci chýbalo.

​Superhrdinovia klasickej hudby je názov série vizuálov interného kreatívneho oddelenia RTVS, ktorá vo svojej kategórii zaujala suverénne najviac. Čo sa týka OOH, videli sme pekný nápad pre Lidl, body však ubrala slabšia exekúcia. Spomedzi rádiospotov najviac pobavil nápad pre klienta Spektrum Grafik.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.