Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Keď sa sústredíme na jednu oblasť, v ktorej sme superzdatní, často máme obavu pohnúť sa trochu nabok. Adam Grant vo svojej knihe Originálni uvádza štatistiku úspešnosti držiteľov Nobelovej ceny, ktorí sa venovali aj iným činnostiam ako vede. Pokiaľ maľovali, písali básne, či hrali v ochotníckom divadle, mali oveľa väčšiu pravdepodobnosť, že získajú Nobelovu cenu. 

Lebo okrem hĺbkových znalostí a vedomostí v jednej téme, na ktorú sa špecializovali, mali aj väčšiu šírku vedomostí. Ten pohľad na vec, ktorý si priniesli z inej disciplíny, či záujmu bol osviežujúcim prvkom a pomohol k uvažovaniu out-of-the-box.

Zdroj: archív R.S.

​Peknými príkladmi „odbočiek“ sú aj tieto: módna návrhárka Vivienne Westwood, ktorá vytvorila grafický symbol anarchistov, kým zase napríklad Sid Vicious, spevák zo Sex Pistols vytvoril fenomén v obliekaní pankáčov – zicherku. Alebo aj Banksy, o ktorom sa hovorí, že za jeho pravou identitou sa skrýva Robert Del Naja zo skupiny Massive Attack, je chalan, ktorý je super úspešný aj v hudbe, aj vo výtvarnom prejave.

V rámci reklamy sa mi páči ako prepája svet hudby, dizajnu a proma produktov kapela OK Go!.

Takmer každý jej videoklip je sponzorovaný nejakou značkou, výrobcom papierov do tlačiarní, či leteckou spoločnosťou. O takejto spolupráci nedávno naživo hovoril na konferencii Zlatého klinca Oleg Barinboim, autor tejto kampane:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.