Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.07.2018, 10:18

Načerpajte inšpiráciu v Tatrách! Alebo pri kampaniach, ktoré najviac zaujali Slovákov v júni

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za jún 2018.

Načerpajte inšpiráciu v Tatrách! Alebo pri kampaniach, ktoré najviac zaujali Slovákov v júni
Zdroj: Flickr.com

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za jún 2018. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu.

Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť  funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1. Päť túr vo Vysokých Tatrách, ktoré by mal absolvovať každý turista
  2. Vyrastajúce nové centrum Bratislavy ponúka posledné byty do predaja
  3. Vlastné konzervy a tisíce kilometrov za volantom: Ako sa zmenilo dovolenkovanie Slovákov?
  4. Na smiech, aj na plač: Toto ste o futbalových majstrovstvách netušili ani vy!
  5. Koučka Árvayová: Najväčšou prekážkou je človek sám sebe

Zdroj: Strossle

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.