Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Ktorú z týchto viet si zapamätajú ľudia skôr?

Zdroj: osobný archív R.S.

Ak spadne most a s ním spadne do vody aj nejaké auto, ktorý článok opisujúci túto udalosť bude atraktívnejší? Ten, čo opíše konštrukčnú chybu a vysvetlí ako k zrúteniu došlo, alebo ten, ktorý nám porozpráva o živote a smole toho nešťastníka, ktorý padol autom do rieky? Jasné, že ten druhý.  Pozrite ako dojímavým príbehom predáva Gillette novinku. Nie je to imidžová kampaň, ale produktová, aha:

Psychológ Paul Slovic testoval, koľko dolárov by ľudia venovali hladným z Malawi. Keď ukázal fotku jedného chudého dievčatka so smutnými očami, darovali oveľa viac, ako keď im iba povedal, že hladom trpí viac 3 milióny obyvateľov tejto krajiny.  Emócie sú viac ako rácio.

Zdroj: osobný archív R.S.

Nestačí uviesť fakty o vašom produkte, treba ho vsadiť do príbehu, urobiť naň emočnú väzbu. Andrew Robertson, CEO agentúry BBDO mal na Cannes Lions prednášku o tom, ako by sme sa mali snažiť o to, aby sme doplavili ľuďom do hláv dopamín a oxytocín. Až keď ľudí rozplačeme, prinesieme im emócie, tak až potom im do hláv dostaneme naše posolstvo. Pozrite si celú jeho prednášku z Google pláže:

Svoju prednášku ukončil týmto pekným výrokom nedávno zosnulej spisovateľky:

Zdroj: osobný archív R.S.

 

 

 

 

 

 

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.