Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.07.2018, 09:55

Ako mi bláznivý kreatívec z Portugalska opäť pripomenul, že je reklama krásna

“No one has more local creative awards than me.” Asi takto znelo skromné predstavenie nášho coacha na Creative Expresse.

Ako mi bláznivý kreatívec z Portugalska opäť pripomenul, že je reklama krásna
Zdroj: Náš tím: zľava Jaroslav Vígh, Raffaele Cortese (Art Director, Taliansko), Pedro Lima (Creative Director, Portugalsko), Laura Hofer (Art Director, Švajčiarsko), Maruša Hrovat (Strategička, Slovinsko)

“Hi. My name is Pedro Lima and I’m the creative director of Partners, the best agency in Portugal.” A po chvíli ešte dodal: “No one has more local creative awards than me.” Asi takto znelo skromné predstavenie nášho coacha na Creative Expresse v portugalskom Lisabone.

Čo je to Creative Express? Je to vzdelávací program organizovaný ADC Europe. Stretne sa partia 29 mladých kreatívcov z celej Európy, rozdelia sa do tímov a pod dohľadom skúsených coachov vytvoria za jeden deň kampaň (tento rok pre ADC*E Creative Festival v Barcelone). No a aby to bolo zaujímavé, dajú si aj brainstorming v netradičnom dopravnom prostriedku. My sme zažili jeden v električke, ktorá sa prediera úzkymi lisabonskými uličkami, a jeden v tuk-tuku.

Zdroj: archív

Ale späť k Pedrovi Limovi. To je ale pózer, poviete si o tomto chlapíkovi, ktorý si vo veku 46 rokov obúva najnovšie Yeezy a s obľubou vystavuje svoju kolekciu tenisiek lokálnym webom pre sneakerheadov. A budete mať absolútnu pravdu! Ale netrvalo dlho, kým si tohto nevšedného muža celý náš švajčiarsko-taliansko-slovinsko-slovenský tím natoľko obľúbi, že sa nasledujúcich 30 hodín stane jedným veľkým reklamným zážitkom.

Prečo? Lebo Pedro Lima miluje reklamu viac ako ktokoľvek iný! Iba tak sa dá vysvetliť zápal, s akým strieľal jeden insight za druhým, jeho nadšenie z nami vybrainstormovaného nápadu, a jeho iskry v očiach, vždy, keď sa ho niekto z nás spýtal na portugalskú reklamu. A vtedy si to uvedomíte. O koľko krajšiu a lepšiu robotu by sme my všetci robili, keby sme pri sebe mali niekoho, ako je Pedro Lima. Človeka, ktorý sa aj po toľkých rokoch v biznise teší zo šialených nápadov ako mladý kreatívec prvý deň v agentúre.

Mladí copywriteri, art directori, stratégovia - Creative Express je super skúsenosť, ktorú musíte zažiť! Opäť vám totiž pripomenie, že reklama nie je zamestnanie, ale povolanie. A že letargia je možno nákazlivá, ale zápal a nadšenie sú ešte viac.

Ukážka prác Pedra Lima:

Vizuál v týždenníku SÁBADO vzdávajúci hold mužovi s menom Stephen Hawking, ktorý venoval celý svoj život hľadaniu odpovedí na večné otázky ľudstva.

Zdroj: Adage

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.