StoryEditor

Zlodeji vás už na dovolenke neprekvapia! Aj vďaka kampaniam, ktoré Slovákov najviac zaujali v júli

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za júl 2018. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu.Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť  funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1.  Kam skryť cennosti na dovolenke? Toto by vám nenapadlo
  2. Aký olej je najlepší a najzdravší na vyprážanie?
  3. Za unikátnym softvérom, ktorý používa celý svet, sú Slováci
  4. Štát vám dá 8 800 € na zateplenie domu
  5. Airbus predstavil novú veľrybu

Strossle

01 - Modified: 2018-03-02 06:52:02 - Feat.: 0 - Title: Najlepšie inšpiratívne kampane vo februári (infografika) 02 - Modified: 2018-05-04 12:09:43 - Feat.: 0 - Title: Ako spojiť banku s Jurajom Jánošíkom? Na tieto kampane klikali Slováci v apríli najviac 03 - Modified: 2018-06-01 07:34:41 - Feat.: 0 - Title: Toto nečakal ani Jozef Golonka! Tieto kampane najviac zaujali Slovákov v máji 04 - Modified: 2018-07-02 08:25:46 - Feat.: 0 - Title: Načerpajte inšpiráciu v Tatrách! Alebo pri kampaniach, ktoré najviac zaujali Slovákov v júni
01 - Modified: 2024-02-20 12:48:59 - Feat.: - Title: Strossle sa mení na Engerio, CEO je Filip Kuna 02 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 03 - Modified: 2022-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Mini triky, ktoré nosia maxi predaje 04 - Modified: 2022-09-22 18:57:06 - Feat.: - Title: Myslíte si, že váš produkt sa nedá inovovať? Tak skúste predávať obyčajnú vodu 05 - Modified: 2022-05-05 05:41:57 - Feat.: - Title: Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň trvala 7 rokov?
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 13:09