Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Reklamný systém Google Ads, predtým známy ako Google AdWords, patrí zväčša medzi prvé voľby inzerentov. Spustenie kampane je relatívne nenáročné, rýchle, ponúka veľmi široké možnosti cielenia a na rozdiel od priameho či programatického nakupovania reklamy, dokážete aj s menším rozpočtom dosiahnuť zmysluplné výsledky. Samozrejme, ak cielite správne.

Aby ste sa lepšie zorientovali vo vašich možnostiach, pripravil som infografiku, ktorá v zjednodušenej forme sumarizuje dostupné reklamné formáty a cielenia v konkrétnych kanáloch siete Google. Od vyhľadávača, cez weby a aplikácie, až po najväčšiu “online televíziu” na svete - YouTube.

Zdroj: Volis International

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.