Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Helsinki sú jedným z najstudenších hlavných miest na svete. Na konci roka sa najvyššia teplota pohybuje okolo nuly a slnko svieti maximálne 6,5 hodiny denne. Organizátori konferencie Slush, ktorá sa koná vždy koncom roka, využili túto nevýhodu na krásnu komunikáciu.

Zdroj: Slush

Prostredníctvom banneru motivovali svojich návštevníkov, aby sa v chladnom počasí odhodlali a prišli do Helsiniek. Ako uviedla Marianne Vikkula, CEO konferencie: „Denne máme v novembri len zopár hodín slnečného svetla. Sme si vedomí, že takáto predpoveď počasia nie je lákavá pre potenciálneho návštevníka. Je tu tmavo, vlhko a zima. Vo fotobankách často vidno krásne zasnežené budovy a krajinu, avšak v skutočnosti to je len v Laponsku. V Slush-i vidíme našu hodnotu v úprimnosti a originalite, takže sa pokúšame získať čo najviac z tohto príšerného počasia.“ Ich „posolstvo“ vzhľadom na typ cieľovky a humor na sociálnych sieťach aj patrične zvirálnilo.

Slush aj prostredníctvom banneru z roku 2016 dosiahol rekordných 17 500 návštevníkov, vrátane 2336 start-upov, 1146 investorov a 610 novinárov. Vo svojich začiatkoch bola pritom účasť približne 300 ľudí. Väčšinu z nich tvorili študenti, ktorí chceli svoje projekty posunúť ďalej a stať sa úspešnými podnikateľmi. Najbližšie pokračovanie, ročník 2018, začína už zajtra.

Toto neziskové podujatie sa koná každý rok v Helsinkách, hlavnom meste Fínska. Ročne sa tu stretnú stovky investorov, podnikateľov, startup-ov, či študentov. Akcia sa venuje viacerým súčasným atraktívnym témam, ako je napríklad umelá inteligencia či AR a VR. Návštevníci majú možnosť nadväzovať komunikáciu s poprednými lídrami v daných odboroch a dozvedieť sa viac aj o fungovaní svetových start-upov. Veľké organizácie ako Google, Samsung či Microsoft majú taktiež svoje zastúpenie, avšak sú im umiestnené v menších stánkoch, aby mohli viac vyniknúť začínajúce projekty.

Ak je vaša cieľová skupina B2B segment, tak práve prezentácie, či dokonca priamo organizovanie konferencií je jednou z najvhodnejších foriem obsahového marketingu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.