Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.07.2019, 07:00

Róbert Slovák: Tri princípy práce na projektoch

Iniciujem, tvorím a podporujem projekty, ktoré zlepšujú kvalitu života.

Róbert Slovák: Tri princípy práce na projektoch
Zdroj: archív

Pre úspech v akejkoľvek oblasti je nutné v prvom rade uvažovať o tom, čo naša aktivita prinesie ľuďom. Každý produkt, ktorý predávame, každá služba, ktorú ponúkame má na konci dňa iba jednu úlohu: zlepšiť život. Inak nemá zmysel. Zjednodušiť komunikáciu medzi ľuďmi ako to robia smartfóny, zlepšiť zdravie ako to robia vitamíny, či zvýšiť znalosti ako to robia knihy. Dokonca aj fax v istej dobe zlepšil život ľuďom. A to už je čo povedať.

Bez osobného vkladu to nejde.

Tvorím a vyberám si projekty a témy, ktoré ma chytia za srdce. Také, ktoré sa ma týkajú, s ktorými som sa stretol, ktoré som zažil, a ktoré ma zaujímajú alebo trápia. Také projekty a témy, pri ktorých je mojím osobným záujmom ich posunúť, zmeniť, zlepšiť. Musím byť emočne zaangažovaný, aby som tomu dal najviac. Inak to je také nijaké celé.

Nikto nie je odborníkom na všetko.

Do projektov prizývam profesionálov z rôznych odvetví (aktivistov, biznismanov, lekárov, dizajnérov ...), ktorí sú súčasťou procesu od začiatku do konca. Pripravujem workshopy, na ktorých chcem ešte vo fáze tvorby projektu prísť s najlepším možným a funkčným riešením.

Nerobím to pre seba.

Chcem, aby sa témy, myšlienky, projekty, na ktorých pracujem dostali k čo najväčšiemu počtu ľudí. Otvorene zdieľam nápady, postupy práce či výsledky. Chcem aktivovať a inšpirovať aj iných.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.