Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.08.2019, 08:00

Robím také projekty, ktoré majú zmysel. Tvrdí Róbert Slovák, ktorý sa po odchode z agentúry rozhodol ísť vlastnou cestou

Robím to čo viem, čo ma baví, čo má pridanú hodnotu pre iných, ktorí to vedia aj oceniť.

Robím také projekty, ktoré majú zmysel. Tvrdí Róbert Slovák, ktorý sa po odchode z agentúry rozhodol ísť vlastnou cestou
Zdroj: archív R.S.

Viem ako sa robí reklama a komunikácia.

Po vyše dvadsiatich rokoch v reklame, kedy som postavil funkčnú agentúru, viedol niekoľko brandžových združení, vyškolil desiatky marketérov a kreatívcov si trúfam neskromne povedať, že toto je to, čo naozaj viem robiť. Neviem kresliť, tvoriť hudbu, alebo produkovať filmy, ale aj v tom sa snažím zlepšiť.

Robím to, čo ma naozaj baví.

Nájsť v niečom radosť, potešenie, či aspoň zábavu pre mňa nebolo vždy jednoduché. Patrím však medzi tých šťastných, ktorých baví to, čo robia pre živobytie. Baví ma hľadať insighty cieľoviek, vydolovať z dát relevantné fakty, využívať technológie a vedecké poznatky kreatívnou a originálnou cestou. Zaujať ľudí, získať si ich pozornosť, nadchnúť ich a motivovať k nejakej želanej akcii. To je mega.

Chcem prinášať riešenia, ktoré zvyšujú kvalitu života.

Bola by škoda, ak by sme my, ľudia, ktorí ovládame marketingové postupy, sme dobrí v komunikácii, vieme narábať so slovami, emóciami, obrazmi a vyvolávať reakcie, často disponujeme nemalými budgetmi, nevyužili naše možnosti, schopnosti a talent na to, aby sme zlepšili kvalitu života ľudí. Nie? Nechcem dobrovoľníčiť v Afrike, oveľa väčší zmysel má podľa mňa zlepšiť komunikáciu dobrých projektov v oblasti zdravia, ekológie, edukácie či ľudských práv a slobôd. 

Poteší ma, ak to niekto ocení.

Nemám deti a neplatím hypotéku, ale niečo predsa len potrebujem na jedlo, víno a na psie granule. Avšak vysoko si vážim aj iné ako finančné ocenenie mojej práce, pochvalu od klientov, uznanie od odborníkov, či nadšenie ľudí, ktorým je určený výsledok mojej práce.

Tieto štyri atribúty, na základe ktorých rozhodujem, do akých projektov sa pustím, vychádzajú z japonskej teórie Ikigai. Iba keď robíte to čo viete, čo vás baví, čo pomáha ľuďom a čo vedia ľudia oceniť - vtedy vás to napĺňa a máte dôvod ráno vstať z postele a pustiť sa do práce.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.