StoryEditor

V augustových kampaniach najviac zaujal tip ako sa stať milionárom. Poznáte ho?

Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za august 2019.

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane. 

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach. 

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za august 2019. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu. 

Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť  funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1. Slovensko má aj tento rok nového milionára
  2. Secesný hotel s luxusným wellness centrom len na skok od Bratislavy
  3. Koľko zarába riaditeľ banky? Pozri si rozhovor
  4. Pravda alebo lož? Otestujte svoje znalosti o Slovensku
  5. 5 dôvodov, prečo je plechová strecha ideálnym riešením aj pre vašu stavbu

Strossle

01 - Modified: 2019-02-02 09:41:58 - Feat.: 0 - Title: Januárové kampane odhalili trápenie Celeste Buckingham. Ako s ním bojuje? 02 - Modified: 2019-02-27 09:08:49 - Feat.: 0 - Title: Ako budú vyzerať dôchodky o tridsať rokov? Tieto kampane zaujali najviac vo februári 03 - Modified: 2019-04-04 10:04:05 - Feat.: 0 - Title: Marcové kampane ovládli prezidentské voľby. Ktoré zaujali najviac? 04 - Modified: 2019-05-01 05:54:58 - Feat.: 0 - Title: Kde zháňajú kočíky celebrity? Dozviete sa s najklikanejšími aprílovými kampaňami 05 - Modified: 2019-05-29 13:09:04 - Feat.: 0 - Title: Zrak vás neklame, v májových kampaniach najviac zaujala očná klinika 06 - Modified: 2019-07-01 06:46:44 - Feat.: 0 - Title: Ako na krásny úsmev? To sa dozviete s najúspešnejšou júnovou kampaňou 07 - Modified: 2019-07-31 09:34:56 - Feat.: 0 - Title: Zachvátila vás nákupná horúčka? Júlové kampane ovládlo známe obchodné centrum
01 - Modified: 2024-02-20 12:48:59 - Feat.: - Title: Strossle sa mení na Engerio, CEO je Filip Kuna 02 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 03 - Modified: 2022-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Mini triky, ktoré nosia maxi predaje 04 - Modified: 2022-09-22 18:57:06 - Feat.: - Title: Myslíte si, že váš produkt sa nedá inovovať? Tak skúste predávať obyčajnú vodu 05 - Modified: 2022-05-05 05:41:57 - Feat.: - Title: Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň trvala 7 rokov?
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:52