Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.12.2019, 14:36

Marketing Attilu Végha a dianie okolo prezidentky Zuzany Čaputovej. Ponúkame top 5 príspevkov v rubrike Týždeň v médiách za tento rok

Marketing Attilu Végha a dianie okolo prezidentky Zuzany Čaputovej.  Ponúkame top 5 príspevkov v rubrike Týždeň v médiách za tento rok
Zdroj: Web Attilu Végha

Splň sa mi senil, tešil sa z výhry Attila Végh. Nejde o brept, ale šikovný marketingový ťah

Jednoznačne najčítannejším článkom v tejto rubrike sa stal príspevok o tom ako Attila Végh nečakane vyhral MMA zápas a v Prahe porazil favorizovaného Karlosa Vémolu. Súboj bojovníkov prišlo do O2 arény podporiť takmer 20 tisíc ľudí. Po skončení krátkeho zápasu, tešiaci sa Attila do médií vyslovil vetu "Splň sa mi senil". A kým niekedy na jar to bol iba obyčajný brept, v súčasnosti ho Attila povýšil na svoj marketing. Jeho webová stránka napríklad svojho času hlásila, že tričko s týmto nápisom je vypredané. O tom ako sa z MMA športu stáva biznis, si môžete prečítať tu.  Mimochodom Attila sa stal tvárou značky Huawei.

Čaputová, dva omyly a nechutné protižidovské ťaženie

Prezidentské voľby sme si všímali vo viacerých príspevkoch v tejto rubrike. Druhým najčítannejším za rok sa stal ten, v ktorom sme sa venovali tomu, ako médiá, vrátane alternatívnych, prijali víťazstvo Zuzany Čaputovej. V článku píšeme aj o tom ako denník Sme v deň volieb vytlačil na prvej strane fitktívny volebný lístok, pričom kandidátom nepriradil rovnaké poradové čísla, aké mali na reálnom volebnom lístku. Aj keď sa prezidentskí kandidáti nekrúžkujú podľa čísla ako kandidáti politických strán v parlamentných voľbách, predsa len takéto chyby by sa stávať nemali obzvlášť v deň konania volieb. "Bonusom" v tomto príspevku bol "počin" magazínu Zem a vek, ktorý si zgustol na novej prezidentke tak, že jej prirobil nos, aby sa podobala na židovku. Pozrieť si to môžete tu.

Ta3 mala právo vyhodiť moderátorku. Ale nie kvôli kritike kozmetiky Aleny Pallovej

Začiatkom roka spravodajská televízia TA3 náhle ukončila spoluprácu s moderátorkou  Zuzanou Závodskou. Bolo to preto, lebo moderátorka na svojom Instagrame zverejnila kritickú informáciu o kozmetike doktorky Aleny Pallovej.  Príspevok vyvolal veľké pohoršenie, mnohí sa v diskusiách zastali moderátorky, ktorá podľa nich nepochybila - je jedno, čo si vo voľnom čase robí, pokiaľ sa to neobjaví v televízií, pri vysielaní. Náš názor sme vyjadrili aj my. Bol to tretí najčítannejší článok za rok v tejto rubrike. A písali sme aj o prešľape Polície SR, ktorá na svojej Facebookovej stránke nazvala zásah NAKA ako akciu Heineken. Išlo o správu, súvisiacu s Alenou Zsuzsovou, ktorá bola v tom čase okrem vraždy novinára Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej, obvinená aj z ďalšej vraždy. Polícia SR po upozornení názov komerčnej značky z nadpisu stiahla. 

Nebe a Dudy a prvý prešľap Zuzany Čaputovej

Opäť tu máme príspevok týkajúci sa prezidentky Zuzany Čaputovej. Tentoraz jej prvej zahraničnej návštevy. Ako už býva zvykom, pani prezidentka navštívila susedné Česko. Médiá v tom čase logicky venovali tejto téme veľa priestoru, zo všetkých titulkov v tom čase rezonoval najviac asi ten z českého portálu Aktuálně.cz: Čaputová a Zeman jsou jako nebe a dudy. Médiám sa páčil aj bonmot českého prezidenta Miloša Zemana, ktorý pri návšteve slovenskej prezidentky povedal: "pani prezidentka je mladá a krásna, zatiaľ čo ja som už len krásny."  Na počesť Zuzany Čaputovej a jej návštevy v Prahe vtedy zorganizovali Na Kampe koncert - Zuzana nie je sama doma. Vystupovali na ňom slovenské kapely, ktoré sa do Prahy viezli v lietadle spolu s pani prezidentkou. A to vyvolalo letnú búrku na sociálnych sieťach a aj v médiách. Bulvárne médiá situáciu okomentovali štýlom: prvé faux pas pani prezidentky, prvý prešľap pani prezidentky. Viac si prečítate tu.

O miliónovej prezidentke v relácii Inkognito. Prečo je prezidentka iba pre vyvolených?

Aj piaty najčítannejší článok bol venovaný prezidentke Zuzane Čaputovej a jej návšteve zábavného programu Inkognito televízie JOJ. Slovensko opäť moralizovalo. Tentoraz im prekážalo to, že prezidentka navštívila reláciu v štýle ľudovej zábavy. Zamysleli sme sa nad tým, prečo by pani prezidentka Zuzana Čaputová, nemohla navštíviť jednu z našich najsledovanejších relácií a naopak mohla byť súčasťou festivalu Pohoda. Viac si prečítate tu

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.