Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Až tak veľa prác sme tentoraz nehodnotili, ale aj tak nás dokázali prekvapiť (niektoré pozitívne, ale jedna aj výrazne negatívne). Kampaňami mesiaca boli určite Marantónske psy, ktoré pripravilo Saatchi pre ČSOB. Aj keď by známky mohli evokovať, že to bola celkom jasná záležitosť, bola k tejto kampani zaujímavá diskusia. Azda všetkým sa páčila samotná idea, ale čo sa týka kvality exekúcie jednotlivých formátov, tam už mnohí videli možnosti lepšieho spracovania. Insight a idea však nakoniec v hodnotení prevážili a tak je to správne.

Kampaň Tri svety pre Tatra banku od MADE BY VACULIK ukázala vysoký vizuálny štandard, na ktorý sme pri tejto agentúre a klientovi zvyknutí. No neubránili sme sa pocitu, že aj keď je to veľmi krásne, je to celé trochu zložité na pochopenie. Tak trochu podobný pocit sme mali aj z kampane pre Veselý Očná Optika od dotcom advertising, kde tých vecí, ktoré nikdy neuvidíme, bolo možno až zbytočne veľa. Viedla sa diskusia o tom, že niektoré z uvedených vecí sú nemožné, ale niektoré možno predsa len niekedy uvidíme a tento rozpor mnohých porotcov rušil.

Čo sme však určite vidieť nechceli a dúfame, že už nikdy neuvidíme, bolo najhoršie video tohto mesiaca (down). Vlastne k tomu ani nikto z nás nemal čo povedať a na všetkých tvárach bolo vidieť zúfalstvo z toho, že niekomu tvorba takého videa pripadá ako dobrý nápad.

Je veľká škoda, že v poslednom čase nemáme veľa prihlásených rádio spotov a hlavne že nepočujeme žiadne Rádio šupy. Takže prihlasujte, nech môžeme niekoho s radosťou odmeniť.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.