Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.11.2020, 09:45

Chceš sa cítiť ako majster sveta? Nájdi si dobrého parťáka na cestu!

Prinášame case study e-shopov Holokolo a Cyklodresy.

Chceš sa cítiť ako majster sveta? Nájdi si dobrého parťáka na cestu!
Zdroj: ui42

Predavači emócií

Keď sa na štart „e-commerce tour“ postavilo Holokolo, Cyklodresy už mali za sebou niekoľko etapových víťazstiev. Dnes je to úspešný príbeh rodinnej firmy, ktorá má vlastných zamestnancov a dokázala sa presadiť aj na zahraničných trhoch. No na počiatku bola obyčajná láska k športu.

Prvý e-shop cyklodresy.sk vznikol z vášne Petra, bývalého manažéra, ktorý tak miluje cyklistiku, že kvôli nej opustil bankový sektor a rozhodol sa splniť sny sebe a ďalším amatérskym „majstrom sveta“ predajom cyklo oblečenia s doplnkami špičkovej kvality.

Ako pribúdali čoraz náročnejší fanúšikovia, vznikla potreba špecializovaného obchodu pre pro tímové oblečenie a na trať pribudol aj druhý e-shop, holokolo.sk. V tom čase sa do riadenia rodinnej firmy pripojila aj Petrova manželka Andrea, ktorá z pozície top manažéra v korporácii smelo vyštartovala na novú cestu e-commerce.

Partner na dlhodobú a komplexnú spoluprácu

Každý víťaz potrebuje svoj podporný tím, a tak aj Andrea hľadala pre rodinný e-biznis niekoho, kto nebude iba dodávateľom potrebných riešení, ale aj rovnocenným a spoľahlivým partnerom, vďaka ktorému bude môcť firma kontinuálne rásť. Zároveň chcela mať istotu, že všetky už realizované aj plánované aktivity v oboch e-shopoch sa dajú implementovať do jedného systému, ktorý bude vedieť flexibilne reagovať na očakávaný rast.

Jednoducho, chcela dlhodobé riešenie, preto si pred výberom urobila rozsiahlu analýzu. Dôležitým atribútom pri rozhodovaní bol overený dodávateľ, ktorý dokáže zabezpečiť komplexné riešenia, pokryje viaceré e-commerce oblasti naraz – tzv. pod jednou strechou, má skvelé referencie (vrátane oblasti UX) a garantuje vysokú rýchlosť webov napr. s kvalitnou filtráciou produktov. Kľúčovou bola vo výsledku ľahkosť a rýchlosť nakupovania pre klientov oboch e-shopov.

Vysoké nároky a vzájomné pochopenie prepojili cesty Cyklodresov a Holokolo s ui42 a naším redakčným systémom BUXUS. Výzvou bola diverzifikácia businessu a spustenie nových webov pre značku Holokolo ako aj focus na novú cieľovú skupinu so zámerom inkrementálnych príjmov z businessu. Tomu sa podriadila celá spolupráca.

„Holokolo vzniklo ako odpoveď na úspešný rozvoj biznisu a požiadavku na diverzitu. Preto sme hľadali partnera, ktorý zastreší viacero e-shopov pod jednu strechu a pod jeden back-end, čo sa nám s ui42 úspešne podarilo. Využívame všetky výhody synergie mať jednu platformu, a pritom ui42 nezabúda na individuálne riešenia, ktoré si oba e-shopy vyžadujú, vždy profesionálne a proklientsky. Samotná migrácia na nové CMS a postavenie komplet nového e-shopu je komplexný projekt, ktorý sa nám spoločne podarilo zvládnuť," hovorí CEO a majiteľka Andrea Podstrelencová. 

Rozsah spolupráce Holokolo a Cyklodresy s ui42:
• Business poradenstvo a rozvoj
• Google kampane
• Facebookové kampane
• Výkonnostný marketing
• Porovnávače
• SEO rozvoj
• Web hosting
• Vývoj webov na mieru, kontinuálne vývojové práce
• UX audit, dizajn, UX testovanie
• Informačná architektúra, Skice (wireframe)
• Webová analytika (GA)
• Inovácie

Ako hovorí Andrea Podstrelencová, hlavnou investíciou do e-commerce je čas venovaný tvorbe jedinečného riešenia, ktoré váš e-shop odlíši od konkurencie. Náš spoločný čas, ktorý sme vložili do rozvoja e-shopov Holokolo a Cyklodresy, priniesol očakávané výsledky.

Zdroj: ui42
Zdroj: ui42

​Holokolo zvládlo prvé etapy svojej e-tour výborne a Andrea má už teraz ďalšie odvážne sny. Chystá sa dobíjať nové trhy a ponúkať emócie spojené s cyklozážitkami ďalším fanúšikom. A ui42 je plnohodnotným členom tohto cyklistického tandemu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.