Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Bolo to hodnotenie iné. Bolo extrémne dlhé. Čo sa však dalo čakať, keďže išlo o posledné kolo pred záverečným hodnotením, a teda okrem tých bežných sme sa pozreli aj na kategórie kampaň a craft. Ešteže máme ten lockdown, „že jo“.

​Práve v spomínaných kategóriách najviac rezonovali práce, ktoré boli tento rok ocenené aj na Zlatom klinci. #OčiPrePlač nezostanú agentúre Oliver, so cťou sa rozlúčia Pa a Pi, bodovala Sloboda v tebe (hlavne vizuálne), kampaň pre VLKa má tiež náš podpis a viacerí sme sa zhodli, že chalani z Mannschaftu sú fakt „borci“. No a nedá mi nespomenúť Maratónske psy, pri ktorých ma doteraz bolí duša, že to nie je môj nápad.

V ostatných kategóriách nám zlepšili náladu kampane pre Telekom a ich grantový program ENTER a mňa osobne tento mesiac veľmi potešil Deň všetkých sviatočných. Exekúcia možno niekde škrípe, ale zato insight je perfektný! Ďalej debatu rozpútali práce pre Divé maky a Nadáciu Markíza, ktoré nás tak trochu rozdelili na dva tábory.

Čo ešte také... aha, rozmohl se nám tady takový nešvár. Chápem, že vypisovanie kolónky „Prečo si práca zaslúži ocenenie“ je trošku awkward pre nás všetkých, ale minimálne na tie prvé dve by ste sa nemuseli vykašlať. Lebo občas fakt nevieme, na čo sa pozeráme.

Toľko z mojej strany. Dievčatá zo Stratégií som teasovala, že to bude superkrátke. Nuž, nevydalo.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.