Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Myslím, že nový ročník Hodnotenia sme vykopli, ako sa patrí, a veru nuda to nebola. Na začiatku sme sa zladili na stupnici hodnotenia a potom nás už bavili vtipné Telekomy, štedré možnosti platieb ČSOB aj dojímavé O2 Roboty v TV kategórii.

V ostatných kategóriách zaujala najmä práca Príbehy SNP od Oliver Agency pre Post Bellum, a to najmä v kategórii Promo & Activation, Event. V spolupráci s Bratiskou promovali oblečenie konkrétnej lokality cez partizánov, ktorí sa pri SNP osobne zaslúžili o to, že dnes vôbec existuje. Za mňa určite najlepšia práca Hodnotenia a nebál by som sa dať jej rovno aj Klinec. Vo vizuáloch zase exceloval THIS IS LOCCO so smart exekúciou postu „Prijateľná miera fašizmu neexistuje“.

Až 8 prác získalo vyše 10 bodov v záverečnom súčte priemerných hodnotení od zadávateľov a kreatívcov, takže sa z novembrového hodnotenia môžeme tešiť. Navyše mám na základe Hodnotenia horúci tip na možno tohtoročného firemného Secret Santu – je ním salámová sviečka od Taurisu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.