Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook

Opäť sme sa stretli pred obrazovkami a trošku sa nepočuli a trošku si skákali do reči. No napriek tomu vzniklo niekoľko zaujímavých debát.

Hneď prvá sa strhla pri hodnotení televíznych spotov, kde sme sa dlhšie zaoberali kampaňou Lidlu a pre niekoho viac, pre niekoho menej zjavnou inšpiráciou tvorbou Márie Švarbovej. Osobne tieto diskusie a ich tematizovanie pokladám za veľmi dôležité pre rast profesionality brandže. V tomto prípade sme nemali jasnú zhodu, a preto sa na hodnotení prejavil aj fakt, že inšpirácia je viditeľná len v jednom z televíznych spotov a nie je nijako prítomná vo vizuáli kampane. A tiež by som aspoň za seba vyzdvihla peknú exekúciu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.