StoryEditor

Digitálny týždeň: Deepfake: sen každého dezinformátora

16.03.2021, 08:25
A tiež: Facebook investuje do VR a Amerika do e-pickupov.

Amerika hľadá najlepší e-pickup

Jedna zo životných právd hovorí, že kto chce dobiť srdcia amerických motoristov, musí vyrobiť obludne obrovský pickup. A keďže chceme byť cool, sexy a eko (ideálne všetko zároveň), tak nech je v elektrike. To je dôvod, prečo Tesla predstavila Cybertruck, prečo GMC vzkriesil Hummer EV, alebo prečo Ford prepracuje svoju legendárnu F150. Nie je preto divu, že automobilové startupy ako Canoo upútajú skutočne VEĽA pozornosti investorov a laikov, ak predstavia svoju interpretáciu pickupu. Čo na tom, že tento konkrétny vyzerá ako ponorka... hoci so skutočne praktickými riešeniami.

Netflix vypne (možno) aj vás

Internetová televízia plánuje razantnejšie postupovať proti ľuďom, ktorí zdieľajú svoje heslo na viacerých zariadeniach a tak oberajú službu o zisky. O rekordných prírastkoch konkurenčného Disney+ sme písali len nedávno, pričom medzičasom služba prekonala míľnik 100 miliónov predplatiteľov. Ofenzíva Netflixu je teda pochopiteľná - to skutočne je pre niekoho veľa dať pár eur za také množstvo kvalitného obsahu? 

Deepfake: sen každého dezinformátora

Niekoľko týždňov dozadu sme spomínali tvorbu digitálnych osobností vďaka projektu  MetaHumans.  A hoci nás rýchly vývoj technológii fascinuje, pri deepfake videách sa nevieme zbaviť pocitu, že narobia ešte veľa problémov. Posledný príklad fiktívneho konta herca Toma Cruisa na Tik-Toku ukazuje, ako veľmi realisticky už vedia podobné videá vyzerať. Predstavte si využitie niečoho podobného v kombinácii s ľuďmi, pre ktorých sú kritické myslenie a overovanie faktov cudzie pojmy. Bŕŕŕ...

Facebook má masívny záujem o AR / VR

Ak vnímate Facebook výhradne ako sociálnu sieť, je na čase zmeniť optiku – priamo na optiku okuliarov pre virtuálnu realitu. Podľa posledných reportov totiž vo Facebook Reality Labs, divízie zameriavajúcej sa na vývoj zariadení pre virtuálnu a rozšírenú realitu, pracuje už takmer desať tisíc ľudí. To je asi dvadsať percent všetkých zamestnancov Facebooku a znamená to jediné – niečo veľké je vo vzduchu! Pre vás, ktorý si už ulietavate na virtuálnom svete, pozrite si desať najlepších VR webstránok podľa Editor X

ADMA: ocenenia Digital PIE 2021 rozdané

Na konferencii Digital RULEZZ 2021 boli vyhlásené ocenenia Digital PIE 2021 za najlepšie slovenské projekty v oblasti digitálneho marketingu za uplynulý rok. Pozrite sa spolu s nami na víťazov v kategórii Performance.

Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA každý pondelok, tento týždeň s oneskorením, v utorok.

01 - Modified: 2021-02-05 14:50:52 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Jeff Bezos už nebude šéfovať Amazonu. Je dôvodom nová centrála? 02 - Modified: 2021-02-15 06:27:26 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Skutočnosť je blízko, spoznajte digitálnych MetaĽudí 03 - Modified: 2021-02-23 07:04:02 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Starlink zmení svet internetu. Kedy príde na Slovensko? 04 - Modified: 2021-03-03 12:20:05 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Technológia, ktorá vám pomôže s cvičením doma, nie je žiadne sci-fi 05 - Modified: 2021-03-08 06:57:35 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Apple Glass: prídu revolučné inteligentné okuliare už tento rok?
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 21:13