StoryEditor

Digitálny týždeň: Mercedes EQS je dôvod, prečo na Teslu už ani nepomyslíte

19.04.2021, 09:00
A tiež: Unikli stovky miliónov osobných údajov a Casio vstupuje do sveta smart hodiniek.

Unikli stovky miliónov osobných údajov

Asi pred dvomi týždňami preletela médiami správa, že Clubhouse uniklo viac ako milión osobných údajov jeho používateľov.  Tieto správy však boli vyvrátené a podľa Paula Davisona (CEO Clubhouse) k žiadnemu úniku nedošlo. Je to však iba miniatúrna špička ľadovca posledných týždňov – cez LinkedIN uniklo 500 miliónov údajov, Facebook pridal ďalších 533 miliónov. Otázka preto znie, čo všetko zdieľate na týchto sociálnych sieťach a ako často si zvyknete meniť heslá?

Casio rozšíri rady smart hodiniek!

Túto správu sme si nechávali v zálohe, pretože vyšla prvého apríla a neboli sme si istí, či to nie je len nemiestny žart. Zdá sa však, že nie a Casio skutočne ide svoj ikonický modelový rad G-Shock rozšíriť o zástupcu smart hodiniek! Model s brutálne znejúcim názvom G-SQUAD PRO GSW-H1000 bude ukrývať najnovšiu verziu Wear OS od Google, vyrábať sa bude v troch farbách, pohodlne sa s ním potopíte až do hĺbky 200 metrov a vydrží vám nabitý necelé dva dni. Už teraz si však dovolíme povedať, že pôjde o jedny z najrobustnejších športových smart hodiniek na trhu!

Elektrický Mercedes EQS je dôvod, prečo na Teslu už ani nepomyslíte

Mercedes EQS je tu a potrebujete vedieť o ňom presne dve veci – prvou je to, že ide o elektromobil. Druhou, že je to Mercedes. Elektromobil od automobilky, ktorá dostala svet na kolesá a doteraz udáva konkurencii trendy. Luxusný koráb, ktorého kvalita spracovania je na svetelné roky vzdialená tomu, čo poznajú majitelia Tesly. Presne TAKTO si predstavujeme budúcnosť!

Ocenenia Heureka ShopRoku 2020 rozdané

Heureka už dvanásť rokov vyhlasuje ocenenie ShopRoku. Pre ročník 2020 získal ocenenie Absolútneho víťaza lidl-shop.sk, cena sa tiež dostala do vyšportovaných rúk GymBeam, ktorý spomedzi všetkých zmieňujeme hlavne pre WTF reklamu, ktorú jednoducho stojí za to vidieť.

ADMA: výber kurzov a workshopov

Pre všetkých študentov, čerstvých absolventov a budúcich juniorov sme pripravili v spolupráci s odborníkmi z členských agentúr ADMA článok, v ktorom nájdu výber relevantných kurzov a workshopov. Tie im spolu so zvládnutým CV otvoria dvere do online sveta, no odporúčame si ich pozrieť aj vtedy, ak práve nad prácou v agentúre nepremýšľajú.

 Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.

01 - Modified: 2021-03-08 06:57:35 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Apple Glass: prídu revolučné inteligentné okuliare už tento rok? 02 - Modified: 2021-03-16 07:26:16 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Deepfake: sen každého dezinformátora 03 - Modified: 2021-03-24 08:49:42 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Áno, inteligentné erotické hračky sú hacknuteľné 04 - Modified: 2021-03-29 07:00:05 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Ako využiť AI pre lepší zákaznícky servis? 05 - Modified: 2021-04-13 07:01:08 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Je ovládanie hier vlastnými myšlienkami realitou?
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 11:15