Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.05.2021, 09:30

Digitálny týždeň: Boli by ste ochotný platiť za internetový prehliadač, hoci všetky ostatné sú zadarmo?

A tiež: Gigantický Facebook stále rastie a Snapchat dúfa v to isté.

Digitálny týždeň: Boli by ste ochotný platiť za internetový prehliadač, hoci všetky ostatné sú zadarmo?
Zdroj: The Verge

Snapchat kúpil nemecký startup

Snap, materská spoločnosť Snapchatu, kúpila za viac ako 124 miliónov dolárov nemecký startup Fit Analytics. Zo strany Snapu ide o snahu posilniť pozíciu v e-commerce segmente, do ktorého podľa viacerých indícii plánuje vstúpiť, hoci akékoľvek podrobnosti zatiaľ nie sú jasné.

Gigant z Menlo Park stále rastie

Výsledky Facebooku za prvý kvartál 2021 vyrazili dych – medziročné navýšenie tržieb o +48 percent na 26,17 miliardy dolárov vystrelilo akcie o 10 percent a rozplynulo obavy neprajníkov, ktorí očakávali výraznejšie dopady pandémie. Zaujímavosťou je, že počet aktívnych používateľov aplikácii od Facebooku dosahuje takmer 3 miliardy mesačne. Bude zaujímavé sledovať, či tento pozitívny trend výraznejšie ovplyvní nová verzia applovského operačného systému iOS 14.5 s výrazne posilnenou ochranou súkromia používateľov.

Boli by ste ochotný platiť za internetový prehliadač, hoci všetky ostatné sú zadarmo?

Tvorcovia prehliadača Mighty veria, že áno. Ich idea je v podstate veľmi jednoduchá – internetový prehliadač, ktorý bude umiestnený v cloude, čím nebude zaťažovať váš počítač, no napriek tomu bude dosahovať skvelý výkon. Otázkou však naďalej zostáva, či by to pre vás bolo hodné 30 dolárov mesačne. Ak vás Mighty zaujal, pozrite si aspoň demo z jeho reálneho používania.

Tesla dokazuje budúcnosť Bitcoinu

Podľa Decryptu má ku koncu prvého kvartálu 2021 kalifornská automobilka vo vlastníctve Bitcoiny v hodnote 2,48 miliardy dolárov. Podľa reportu sa jej od nákupu kryptomeny vďaka rastu na hodnote podarilo získať 101 miliónov, zároveň aby dokázala likviditu svojej investície, predala asi 10 percent z celkového počtu vlastnených Bitcoinov. A vy stále neveríte kryptu?

 ADMA: Content Marketing Masters #2

Spíkri (nielen) z členských agentúr ADMA na online evente Content Marketing Masters odhalili, ktoré horúce trendy môžu prekvapiť, prečo sa pri obsahu sústrediť na efektivitu a tiež, že obsahová stratégia má svoje miesto aj v B2B segmente. Druhá časť reportu jedine na webe ADMA!

 Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.