StoryEditor

Digitálny týždeň: Mileniáli sú silno priťahovaní kryptomenami. Prečo?

10.05.2021, 09:15
A tiež: Tinder očakáva leto plné lásky a Clubhouse používateľov.

Tinder očakáva leto plné lásky

Lockdowny boli dlhé, blíži sa však leto a s ním sezóna... nazvime to randenia. Na zvýšenú chuť ľudí presunúť svoje online známosti do offline svetu stavila aj zoznamovacia aplikácia Tinder, ktorá očakáva tržby takmer 700 miliónov dolárov. Zaujímavosť: vedeli ste, že na Slovensku vznikol zoznamovací Realitynder, kde namiesto ľudí môžete swajpovať nehnuteľnosti?

Clubhouse smeruje na Android

Sociálna sieť pre necelým dvomi mesiacmi hlásila 10 miliónov používateľov, väčšina z nich sa registrovala ešte začiatkom roka 2021, nedávno konkurenčnú službu ohlásil Facebook. Stávka na exkluzivitu pre iOS priniesla svoje ovocie, ale ak to Clubhouse myslí skutočne globálne, otázka expanzie na Android bola vecou zopár mesiacov.

Mileniáli sú silno priťahovaní kryptomenami. Prečo?

Podľa posledného prieskumu spoločnosti Mastercard sa až 75 percent mileniálov zaujíma o kryptomeny a veľká väčšina z nich je otvorená ich aktívnemu využívaniu.  Tieto čísla nie sú prekvapením, keďže už v roku 2019, teda krypto-boomom posledných mesiacov, viac ako 70 percent mileniálov uviedlo, že krypto nahradí peniaze, pretože nie je kontrolované vládami.

Záujem o krypto rastie v každej vekovej skupine - podľa iného prieskumu deväť percent amerických teenagerov s kryptomenami už obchodovalo, pričom ako najsilnejši dôvod uviedli snahu nepremeškať príležitosť zažiť niečo nové. To je naopak pomerne alarmujúca správa, keďže najpopulárnejšie svetové krypto burzy ako Binance, Coinbase, či Kraken umožňujú obchodovanie až od 18 rokov.

Američania nechcú zdieľať svoje údaje

Posilnenú ochranu súkromia používateľov na Apple zariadeniach sme spomínali naposledy v súvislosti s rekordnými tržbami Facebooku. Prvé čísla hovoria, že len 4 percentá amerických používateľov operačného systému iOS 14.5 súhlasilo so zdieľaním osobných údajov naprieč aplikáciami a webstránkami a teda až 96 percent využíva novú funkcionalitu s cieľom lepšie ochrániť a spravovať svoje osobné údaje.

ADMA: hľadáme nových členov

V súčasnosti má naša digitálna rodina dvadsať členov, no chceme medzi seba prijať ďalšie digitálne, špecializované, či digitálne mediálne agentúry. Ak chcete patriť medzi TOP agentúry, ktorých poslaním je neustále zvyšovať úroveň (nielen) digitálneho marketingu na Slovensku, určite túto príležitosť nepremeškajte!

Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.

01 - Modified: 2021-03-29 07:00:05 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Ako využiť AI pre lepší zákaznícky servis? 02 - Modified: 2021-04-13 07:01:08 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Je ovládanie hier vlastnými myšlienkami realitou? 03 - Modified: 2021-04-19 10:14:21 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Mercedes EQS je dôvod, prečo na Teslu už ani nepomyslíte 04 - Modified: 2021-04-26 12:23:05 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Prebudovať mikrovlnku na hernú konzolu nikdy nebolo jednoduchšie 05 - Modified: 2021-05-03 07:34:54 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Boli by ste ochotný platiť za internetový prehliadač, hoci všetky ostatné sú zadarmo?
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:32