Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.06.2021, 08:55

Digitálny týždeň: Prenášanie fyzických objektov do virtuálneho prostredia? Hračka!

A tiež: Hans Zimmer pre BMW a Photoneo pre vás.

Digitálny týždeň: Prenášanie fyzických objektov do virtuálneho prostredia? Hračka!
Zdroj: Unilad

Hans Zimmer pre BMW

Športová divízia BMW čelí novým výzvam – ako spraviť prvé, plne elektrické BMW M tak, aby malo rovnako vzrušujúci zvuk ako benzínová klasika? V BMW si zavolali na pomoc legendárneho hudobného skladateľa Hansa Zimmera a nechali ho skomponovať symfóniu pre reproduktory, lebo inak by vaše nové auto ostalo jednoducho nemé. Tlieskame marketingu, ale naše motoristické srdcia...

Aktualizácia od Apple nahráva Androidu

Zopár týždňov po správe, že len 4 percentá Američanov s iOS 14.5 súhlasia so zdieľaním osobných údajov tretím stranám sa zdá že situácia môže mať neočakávaného víťaza – Android. Inzerenti navýšili investície do reklamy na tejto platforme podľa odvetvia v rozmedzí 8 - 21 percent, čo je skutočne výrazný skok. Nastáva skutočne nová éra v povedomí o ochrane osobných údajov? A čo na to Facebook, ktorý ma na predaji osobných údajov postavený biznis model?


Prenášanie fyzických objektov do virtuálneho prostredia? Hračka!

Rozšírená realita a jej využitie je stále pre veľkú väčšinu z nás niečo neuchopiteľné.

V realite však vie byť podobná technológia super využiteľná – napríklad cez aplikáciu ClipDrop si viete jednoducho prenášať odfotené objekty z fyzického sveta do virtuálneho. Niečo podobné vie byť užitočné pre malé spoločnosti, ktoré si pripravujú na sociálne siete vlastný obsah. Najlepšia reklama je osobná skúsenosť, takže odporúčame vyskúšať na Androide či iOS!

Chceli by ste pracovať s robotmi?

Pohľadom a zvukmi ako z filmu Číslo 5 žije si vás chce podmaniť robot z Photoneo, slovenskom startupe, patriacom medzi svetovú špičku v automatizácii. Písali sme o nich už dávnejšie, momentálne však obsadzujú viac ako 16 voľných pracovných pozícii a my im radi spravíme reklamu znova!

ADMA: nový e-book o influenceroch

Influencer marketing je dnes už neodmysliteľnou súčasťou marketingovej stratégie mnohých spoločností. Tento rok bolo kľúčové slovo „influencer“ cez Google hľadané 1 500-násobné krát viac ako pred tromi rokmi a podľa výsledkov, ktoré influencer marketing generuje, sa zdá, že jeho vyhľadávanie bude stúpať aj naďalej. Stiahnite si náš nový e-book a dozviete sa viac!

Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.