Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.10.2013, 20:50

Čo som sa naučil po večeroch v Prahe

Rôzne akcie, workshopy, krátke konferencie a pod. Praha ponúka veľa možností, ako sa naučiť viac o marketingu a reklame.

Čo som sa naučil po večeroch v Prahe

Je veľa možností, ako sa naučiť viac o marketingu a reklame. Zostať zavretý len vo svete svojej práce alebo hľadať inšpiráciu na internete nie je jediná možnosť na vzdelávanie. Často existujú akcie, ktoré sú zadarmo, a predsa vám majú, čo dať. Už nejaký ten čas píšem hlavne o konferenciách na Slovensku s malými českými výnimkami. Minulý týždeň som však mal možnosť ísť na 3 večerné akcie v Prahe.

Neoľutoval som. Je skvelé vedieť, že ľudia sú zvedaví a hladní po nových informáciách. Azda je to len tým, že v Česku si ľudia na marketingu, v reklame či v startupoch uvedomujú, že je toho ešte mnoho, čo nevedia. Určite sa v tom odráža aj vyspelosť a profesionalita trhu ako takého v porovnaní so Slovenskom. Sám si tiež uvedomujem, že čas pre odbornú diskusiu na mnohé marketingové témy v Bratislave ešte nenastal, zatiaľ čo Praha v tomto smere nespí.

A kde som bol?

Změřte svůj business: Google Analytics (čo prináša Universal Analytics)

Najskôr v utorok 24. septembra to bol Google Business Group, kde nám prednášajúci servírovali novinky tému Změřte svůj business v podobe Universal Analytics, ktorý už dokáže vraj identifikovať užívateľa na rôznych zariadeniach, ktorými surfuje na internete. Prezentácie o ďalších analytických zaujímavostiach sú tu a podrobnejší report je tu.

 

H1 poslední středa (stôl po úspešnom webcopy workshope)

Posledná streda v mesiaci patrí pravidelne H1. Tentoraz to bol copywriterský workshop. Áno, workshop, čiže väčšia časť aktivity zostala na pleciach účastníkov a nie na organizátoroch (sem-tam sa zamieňa pojem workshop). Skvelé bolo, že sami sme si nenútenou formou vyskúšali reálnu prácu pri editovaní a vytváraní webcopy, či popisov na e-shopoch prípadne komunikáciu na sociálnych sieťach. Na workshop prišli aj zamestnanci z iných oddelení z H1, aby si vyskúšali prácu svojich kolegov. Jedným slovom, super.

 

SportBiz Live VI (hlavní protagonisti diskusie o športovom videách)

Moja obľúbená téma športového marketingu má stabilnú platformu v podobe SportBiz Live. Už 6. pokračovanie dávalo tušiť, že v Česku sa zaoberajú touto problematikou profesionálne, keďže majú potrebu diskutovať a otvárať športovo-biznisové témy. O využití športového videa rozprávali režiséri TV spotov a zástupca firmy, ktorá predáva športové kamery. V mnohom poučná diskusia, kde sme zhliadli množstvo spotov a vypočuli si nástrahy a radosti pri ich tvorbe. Pokiaľ vás to zaujíma, záznam nájdete tu a k dispozícii je aj zhrnutie. V závere sme si vychutnali verejnú premiéru spotu, kde Jaromír Jágr prehovoril po prvýkrát.

 

 

Ďalšie záznamy z môjho českého konferenčného turné.

Creative Mornings dokážu nabudiť inšpiráciami

Úspech kampaní vysvetľovala The Best of Global Digital Marketing Show

Parádna atmosféra vládla na AppParade12

Service Design MeetUp 4 si vzal na mušku e-shopy

Mobilní akademie zhrnula tie najdôležitejšie mobilné trendy

BabelCamp prilákal fanatikov na sociálne médiá

WeCare13

 

Blog AdArena existuje aj na Facebooku. Tipy a pozvánky na výborné konferencie zasielajte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.