StoryEditor

Nedeľný SeMinár: Najprv dostal nakladačku a potom nápad na šokujúcu reklamu

25. novembra 2010 došlo v Londýne k brutálnemu lúpežnému prepadnutiu. Obeťou bol Bernie Ecclestone, vtedajší dlhoročný šéf Formula One. Zlodeji mu ukradli jeho luxusné hodinky Hublot za 200 000 libier.

Prepad bol neobyčajne násilný. Vtedy 80 ročný Ecclestone skončil na zemi. A naozaj nevyzeral dobre.

Daily Mail

Ecclestone, známy svojím workoholizmom, sa do práce vrátil už po 2 dňoch. A ukázal, prečo sa pod jeho vedením Formula One stala jednou z najcennejších značiek na svete a strojom na peniaze. Tento šokujúci a drastický prepad zmenil na veľkú obchodnú príležitosť. Bernie Ecclestone totiž dostal nápad na reklamu: „Pozrite sa, čoho sú ľudia schopní kvôli Hublot.“ Švajčiarsku značku na to nahovoril a tak vznikol ikonický inzerát, ktorý dal žánru „celebrity endorsement“ úplne nový a nečakaný rozmer. Z tohto pohľadu ide o zlomovú reklamu, ktorá ukázala nové možnosti práce s celebritou.

Watch Time

01 - Modified: 2017-06-26 09:43:02 - Feat.: - Title: SeMinár: Štve vás, že iní bohatnú? 02 - Modified: 2017-06-19 07:42:14 - Feat.: - Title: Ako brandovať nábytok a home decor? 03 - Modified: 2017-06-12 05:03:56 - Feat.: - Title: Nedeľný SeMinár: 16 reklám, ktoré stavili na históriu 04 - Modified: 2017-06-04 10:36:33 - Feat.: - Title: Nedeľný SeMinár: Shackleton, Burberry, Hyundai. Tri reklamy, ktoré musíte poznať 05 - Modified: 2017-05-29 11:31:38 - Feat.: - Title: Nedeľný SeMinár: Reklama pre looserov
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 10:59