Tri roky píšem každý deň o content marketingu. Týchto 5 vecí som sa naučil Myslím si, že najväčšou slabinou celého content marketingu je schopnosť vyhodnotiť ho, konkrétny biznisový prínos.
Oplatí sa klamať vašich zákazníkov? Na margo Pellegriniho rozhovoru v Slovenke Čo myslíte, mala by byť natívna reklama označovaná, alebo nie? Podľa asociácie vydavateľov novín WAN-IFRA každé desiate médium natívnu reklamu neoznačuje.
Natívny obsah je skvelý na vzdelávanie a môže mať neuveriteľný dosah aj v oblasti financií Pozrite si príklad.
Case study: Chcete, aby z natívneho článku prichádzali zákazníci? Umiestnenie preklikov je kľúčové Vysoká čítanosť niekedy nestačí. Vhodne vložené odkazy môžu výrazne zvýšiť konverziu.
Brief je pre klienta občas otrava, pre tvorcov základný kameň úspechu Málokoho baví písať rovnaké alebo podobné informácie o produkte stále dookola. To je celkom pochopiteľné. V tomto prípade sa však treba premôcť. Naozaj to stojí za to.
Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (Prípadová štúdia Nissan) Nissan využil pre kampaň na nový Qashqai Strossle platformu.
Case study: Keď natívna reklama naozaj predáva: alebo ako titulok dokáže ovplyniť tie najlepšie výsledky Článok a prírodnej kozmetike zvýšil dopyt o produktoch.
5 tipov, vďaka ktorým výrobca piva vytvoril jednu z najpredávanejších kníh všetkých čias Tušili ste, že Guinnessova kniha rekordov je jeden z najzaujímavejších content marketingových príbehov vôbec?
B2B Content Marketing Checklist: Sedem krokov stratégie víťazov Základné kroky v content marketingu, ktoré by ste si mali ujasniť hneď na začiatku.
Marcové kampane ovládli prezidentské voľby. Ktoré zaujali najviac? Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za marec 2019.
Najobľúbenejší príspevok v histórii Twittera: Ako zlé premeníte na dobré Samotný Twitter potvrdil, že príspevok od Burger Kingu je tým najobľúbenejším značkovým postom v histórii sociálnej siete. Aké ponaučenia si z toho môžeme vyvodiť?
Natívna reklama, na ktorú sa pozeráme už viac ako 30 rokov Scéna, ktorá sa zapísala do filmových dejín, je zároveň určite jednou z najdlhšie vysielaných natívnych reklám všetkých čias.
Život v obrovskej reality šou: Film, ktorý predpovedal budúcnosť? Kinotip na víkend - už ste videli Truman Show? Podľa ČSFD i IMDB je v rebríčku najlepších 250 filmov všetkých čias.
Ako využiť environmentálnu apokalypsu pri budovaní dobrého mena značky? Ukážkovým príkladom je Adidas.
Čo majú spoločné maratónski bežci s obsahovým marketingom? Content marketing je ako chodiť do posilňovne. Nikto nečaká, že na druhý deň po tréningu bude mať veľké vyrysované svaly či o 20 kíl menej. Každý vie, že musí pravidelne cvičiť, vhodne sa stravovať, adekvátne regenerovať. A potom, po pár mesiacoch či dokonca rokoch, sa dostavia želané výsledky.
Ktoré natívne zimné kampane zaujali najviac? A aké trendy predurčujú? Prehľad najkrajších natívnych kampaní uplynulého vianočného obdobia. Zároveň nám poodhaľujú trendy, ktoré budeme viac vídať čoraz častejšie.
Informačný líder si kradne trhový podiel. Prečo na to konkurencia doplatí? (druhá časť s infografikou) V predchádzajúcej časti sme si ozrejmili, prečo informačný líder dokáže ovplyvniť trh vo svoj prospech. Pozrime sa teraz na to, čo robí, ako to funguje a aké výhody si užíva.
Informačný líder si kradne trhový podiel. Prečo na to konkurencia doplatí? (prvá časť) Ako sa firma môže stať informačným lídrom a čo jej to prinesie.
Funkčný content marketing je o garanciách rastu a dlhodobosti. Ako pomôže značkám? Content marketing pre značky má byť funkčný.
Peter Šebo: S pomocou mimozemšťana otvorila Tatra 15-tisíc nových účtov Na druhom ročníku Festivalu natívnej reklamy (2018) predstavil Peter Šebo, zakladateľ a CDO digitálnej agentúry PS:Digital, 3 úspešné natívne kampane z vlastnej dielne.
S influencermi sa roztrhlo vrece: Výber najkrajších letných kampaní Natívna reklama prináša možnosť, ako sa prirodzene votrieť do pozornosti užívateľov. Prečo to nevyužiť?
Ľudia nečítajú reklamy. Čítajú, čo ich zaujíma. A občas je to reklama Ondřej Sitta z českého Seznamu hovorí o úspešných natívnych reklamách.