Logo

    • Profil
    • Zmena údajov
    • Zmena hesla
    • Adresy
    • História objednávok
    • Kontakt
    • Aktivácia predplatného
    • Zrušenie účtu
    • Odhlásiť
  • HNonline
  • Stratégie
  • Svetevity
  • Cestovné poriadky
  • RunGO
  • Mediweb
  • Dia
  • Konferencie
  • HNClub
  • MAFRA Slovakia
  • Akcie a zľavy
  • Solventné firmy
  • Predplatné
  • Newsletter
Predplatné
  • Médiá
  • Aktuálne
  • Marketing
  • VIP Blogy
  • Kto kam
  • Hodnotenia Stratégií
  • Online events
Stratégie
Zavrieť

Single channel jury, Zlatý klinec 2020

Jonáš Karásek

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá má čistý, jednoduchý, zároveň inteligentný a originálny nápad, inside alebo twist. Alebo ako zvykne hovoriť môj strihač, najlepšia reklama tá, ktorá je uhradená :-).

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklama You Can't Stop Us od Nike.

Čo na reklamách nemám rád: Nechcenú umelosť, primitívnosť, hlúposť, otravnosť, komplikovanosť, nudnosť.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Tá, po ktorej svet reklamy už nikdy nebude taký ako býval :-) .

Zavrieť
5/8
Jonáš Karásek
Zdroj: Pavol Funtál/HN

Single channel jury, Zlatý klinec 2020

Ida Vrabcová Bírová​

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá predáva:). Ale vážne. Som fanúšik reklám, ktoré popri predaji riešia spoločenské témy, otvárajú diskusiu, robia Slovensko -svet krajším, ľudí lepšími, edukujú, zabavia, zľudovejú či pomáhajú tam, kde treba. 

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklama… Hm, skôr mi napadajú reakcie zákazníkov na reklamy, ktoré ma zaujali. Sama by som nečakala také ohlasy. Napríklad pri reklamách ako český Lidl merch, Aqualand Moravia či Dedoles :).

Čo na reklamách nemám rada: Nezrozumiteľnosť. Vizuálny smog. “Shaming”.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Taká, ktorá obsahuje niečo z toho, čo som vymenovala v prvej otázke. 

Ida Vrabcová Bírová​

Reklama

Braňo Mladý

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá dokáže zanechať emóciu, nehrá sa na niečo čím nieje a určite si ju zapamätáte.

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklama na ponožky čo nemajú páru! 

Čo na reklamách nemám rád: keď sa cítim trápne. Alebo vydieranie - pri ich pozeraní  mám potrebu ich okamžite prepnúť.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Jednoznačne najlepšia. Má v sebe niečo čo vás zasiahne tak, že ju úplne precítite a okamžite si ju zamilujete. Je výnimočná.

Braňo Mladý
Zdroj: archív

Jaro Vígh

Pre Jara Vígha je najlepšie komunikujúca zahraničná značka Jednoznačne Burger King. Absolútny vrchol kreativity, odvahy a originality. Ich „hackvertising“ prístup je dokonalou definíciou modernej reklamy. Príkladom hodným sledovania je podľa neho tiež Pornhub, ktorý svojou komunikáciou a prácou s dátami dostal dovtedy tabuizovanú tému do mainstreamu. A potom klasiky ako Ikea, Hornbach, Volkswagen...

Jaro Vígh
Zdroj: Archív

Reklama

Jonáš Karásek

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá má čistý, jednoduchý, zároveň inteligentný a originálny nápad, inside alebo twist. Alebo ako zvykne hovoriť môj strihač, najlepšia reklama tá, ktorá je uhradená :-).

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklama You Can't Stop Us od Nike.

Čo na reklamách nemám rád: Nechcenú umelosť, primitívnosť, hlúposť, otravnosť, komplikovanosť, nudnosť.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Tá, po ktorej svet reklamy už nikdy nebude taký ako býval :-) .

Jonáš Karásek
Zdroj: Pavol Funtál/HN

Katarína Králiková

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá je v súlade so stratégiou značky, mení zmýšľanie cieľovky, aktivizuje ju a povedzme, že "ešte tu nebola".

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklama s Bejby Blue ako novou influencerkou od Tatra banky.

Čo na reklamách nemám rada: Vzduchoprázdne slovné hračky, ktoré vôbec nesúvisia s produktom.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Taká, ktorá mení zmýšľanie alebo konanie aspoň časti spoločnosti.

Katarína Králiková
Zdroj: HN/Marek Kmeť

Reklama

Michal Hornický

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá považuje ľudí za inteligentných tvorov a dopraje im ten dobrý pocit, keď sa im pri pozeraní alebo počúvaní reklamy spoja súvislosti a idea im prirodzene docvakne.

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklamana automobily, keďže zvažujem jeho kúpu :).

Čo na reklamách nemám rád: Otrepané klišé typické pre danú kategóriu produktov a služieb a tiež to, keď sa reklama snaží hrať na umenie.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Predstavujem si reklamu, ktorá má čistú ideu, je jednoduchá a je akýmkoľvek spôsobom prospešná nielen pre zadávateľa, ale pomáha poukazovať a riešiť aj nejaký spoločenský problém. Myslím si, že adeptov na Grand Prix by sme mohli hľadať najmä v novej koronavírusovej kategórii.

Michal Hornický
Zdroj: archív

Martin Motáček

Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá má insight, prekvapenie, pointu, dobrý copywriting, skvelý craft a ešte aj predáva. Zabudol som niečo?

Najviac ma v poslednom čase zaujala reklama Indoor Generation. Velux.

Čo na reklamách nemám rád: Keď z nich necítiť ľahkosť, ale trojdňové tričko pred deadlinom.

Ktorá reklama je vhodná na Grand Prix? Tento rok na Klinci asi žiadna.

Martin Motáček
Zdroj: Archív

Odkazy

  • Predplatné
  • Práca u nás
  • HNClub
  • HNkonferencie
  • Inzercia
  • Online inzercia
  • AIM monitor
  • Kontakt
  • GDPR
  • Štatúty súťaží
  • Newsletter
#

Sociálne siete

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
  • YouTube
  • HN v AppStore
  • SMS predplatné

Stiahnite si appku

Available on the App Store
Get it on Google Play

MAFRA Slovakia a.s. | Nobelova 34 | 836 05 Bratislava 3 (mapa)

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a dát je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

MAFRA Slovakia, a.s. je členom skupiny AGROFERT