Logo

  • HNonline
  • Stratégie
  • Svetevity
  • Cestovné poriadky
  • RunGO
  • Mediweb
  • Dia
  • Konferencie
  • HNClub
  • MAFRA Slovakia
  • Kariéra
  • Akcie a zľavy
  • Solventné firmy
  • Predplatné
  • Newsletter
Predplatné
  • Médiá
  • Aktuálne
  • Marketing
  • VIP Blogy
  • Kto kam
  • Hodnotenia Stratégií
  • Content marketing
  • 30 rokov slobody
Stratégie
Zavrieť

Jednotlivé segmenty po zavedení Prieskumníka

Facebook - Prieskumník

Segment News zároveň zaznamenal najväčší prepad - až -60% aktívnych užívateľov a -62% v interakciách.

Fakt, že pokles interakcií pre uvedený segment bol skutočne ovplyvnený zavedením Explore feed

Zavrieť
4/16
Facebook - Prieskumník

Jednotlivé segmenty po zavedení Prieskumníka

Facebook - Prieskumník

V Zenithe sme si porovnali 34 vybraných fan pages, ktoré sme zaradili do 7 segmentov.

Facebook - Prieskumník

Reklama

Facebook - Prieskumník

V segmente NEWS ľudia urobili viac ako 1 100 000 interakcií, čo predstavuje 44% podiel zo všetkých 2 500 000 interakcií v 7 sledovaných segmentoch.

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

V segmente NEWS ľudia urobili viac ako 1 100 000 interakcií, čo predstavuje 44% podiel zo všetkých 2 500 000 interakcií v 7 sledovaných segmentoch.

Facebook - Prieskumník

Reklama

Facebook - Prieskumník

Segment News zároveň zaznamenal najväčší prepad - až -60% aktívnych užívateľov a -62% v interakciách.

Fakt, že pokles interakcií pre uvedený segment bol skutočne ovplyvnený zavedením Explore feed

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

V segmente RADIO ľudia urobili takmer 700 000 interakcií, ktoré tvoria 28% podiel zo všetkých interakcií v 7 sledovaných segmentoch.

Facebook - Prieskumník

Reklama

Facebook - Prieskumník

V segmente RADIO ľudia urobili takmer 700 000 interakcií, ktoré tvoria 28% podiel zo všetkých interakcií v 7 sledovaných segmentoch.

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Najmenej populárnymi segmentami sú stránky z bankového a automotive segmentu. Pri bankovom segmente, ľudia urobili

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Najmenej populárnymi segmentami sú stránky z bankového a automotive segmentu. Pri bankovom segmente, ľudia urobili

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Najmenej populárnymi segmentami sú stránky z bankového a automotive segmentu. Pri automotive segmente, ľudia urobi

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Segment, ktorý ako jediný zaznamenal dvojciferný nárast v počte aktívnych užívateľov +14% a v počte interakcií +16%, je segment HYPERMA

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Segment, ktorý ako jediný zaznamenal dvojciferný nárast v počte aktívnych užívateľov +14% a v počte interakcií +16%, je segment HYPERMARKETY. Spôsobili to stránky Kaufland Slovenská republika, ale predovšetkým Lidl Slove

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Aj segment telekomunikácií utrpel, a síce úbytok predstavoval v priemere 32% na aktívnych užívateľoch a 16% na interakciách. O2 sa ale aj napriek zásahu FB podarilo s rovnakým počtom postov (pričom po zavedení Raket

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Aj segment telekomunikácií utrpel, a síce úbytok predstavoval v priemere 32% na aktívnych užívateľoch a 16% na interakciách. O2 sa ale aj napriek zásahu FB podarilo s rovnakým počtom postov (pričom po zavedení Raket

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Smutní ostali aj INFLUENCERI, kde najväčší prepad zaznamenala stránka Sajfu. Tu však odporúčame všimnúť si stĺpec publikovaných postov, kde práve Sajfa mal zo všetkých najväčší úbytok publikovaných postov - až o 46%. Keďže ale väč

Facebook - Prieskumník

Facebook - Prieskumník

Smutní ostali aj INFLUENCERI, kde najväčší prepad zaznamenala stránka Sajfu. Tu však odporúčame všimnúť si stĺpec publikovaných postov, kde práve Sajfa mal zo všetkých najväčší úbytok publikovaných postov - až o 46%

Facebook - Prieskumník

Odkazy

  • Predplatné
  • Práca u nás
  • HNClub
  • HNkonferencie
  • Inzercia
  • Online inzercia
  • AIM monitor
  • Kontakt
  • GDPR
  • Štatúty súťaží
  • Newsletter
#

Sociálne siete

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
  • YouTube
  • HN v AppStore
  • SMS predplatné

Stiahnite si appku

Available on the App Store
Get it on Google Play

MAFRA Slovakia a.s. | Nobelova 34 | 836 05 Bratislava 3 (mapa)

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a dát je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

MAFRA Slovakia, a.s. je členom skupiny AGROFERT