Segment News zároveň zaznamenal najväčší prepad - až -60% aktívnych užívateľov a -62% v interakciách.
Fakt, že pokles interakcií pre uvedený segment bol skutočne ovplyvnený zavedením Explore feed
V Zenithe sme si porovnali 34 vybraných fan pages, ktoré sme zaradili do 7 segmentov.
V segmente NEWS ľudia urobili viac ako 1 100 000 interakcií, čo predstavuje 44% podiel zo všetkých 2 500 000 interakcií v 7 sledovaných segmentoch.
V segmente NEWS ľudia urobili viac ako 1 100 000 interakcií, čo predstavuje 44% podiel zo všetkých 2 500 000 interakcií v 7 sledovaných segmentoch.
Segment News zároveň zaznamenal najväčší prepad - až -60% aktívnych užívateľov a -62% v interakciách.
Fakt, že pokles interakcií pre uvedený segment bol skutočne ovplyvnený zavedením Explore feed
V segmente RADIO ľudia urobili takmer 700 000 interakcií, ktoré tvoria 28% podiel zo všetkých interakcií v 7 sledovaných segmentoch.
V segmente RADIO ľudia urobili takmer 700 000 interakcií, ktoré tvoria 28% podiel zo všetkých interakcií v 7 sledovaných segmentoch.
Najmenej populárnymi segmentami sú stránky z bankového a automotive segmentu. Pri bankovom segmente, ľudia urobili
Najmenej populárnymi segmentami sú stránky z bankového a automotive segmentu. Pri bankovom segmente, ľudia urobili
Najmenej populárnymi segmentami sú stránky z bankového a automotive segmentu. Pri automotive segmente, ľudia urobi
Segment, ktorý ako jediný zaznamenal dvojciferný nárast v počte aktívnych užívateľov +14% a v počte interakcií +16%, je segment HYPERMA
Segment, ktorý ako jediný zaznamenal dvojciferný nárast v počte aktívnych užívateľov +14% a v počte interakcií +16%, je segment HYPERMARKETY. Spôsobili to stránky Kaufland Slovenská republika, ale predovšetkým Lidl Slove
Aj segment telekomunikácií utrpel, a síce úbytok predstavoval v priemere 32% na aktívnych užívateľoch a 16% na interakciách. O2 sa ale aj napriek zásahu FB podarilo s rovnakým počtom postov (pričom po zavedení Raket
Aj segment telekomunikácií utrpel, a síce úbytok predstavoval v priemere 32% na aktívnych užívateľoch a 16% na interakciách. O2 sa ale aj napriek zásahu FB podarilo s rovnakým počtom postov (pričom po zavedení Raket
Smutní ostali aj INFLUENCERI, kde najväčší prepad zaznamenala stránka Sajfu. Tu však odporúčame všimnúť si stĺpec publikovaných postov, kde práve Sajfa mal zo všetkých najväčší úbytok publikovaných postov - až o 46%. Keďže ale väč
Smutní ostali aj INFLUENCERI, kde najväčší prepad zaznamenala stránka Sajfu. Tu však odporúčame všimnúť si stĺpec publikovaných postov, kde práve Sajfa mal zo všetkých najväčší úbytok publikovaných postov - až o 46%