Za LGBT komunitu sa postavila aj značka Levi´s so sloganom Be Proud. Be Bold. Be Yourself. Na fotenie dúhovej kolekcie si spoločnosť prizvala svetové osobnosti ako napríklad fotografa Tiletta Wrighta a známu šéfkuchárku Mellisu King.
Apple podporil tento rok LGBT dúhovou témou ako štýl pozadia pre Apple Watch, ktorú si mohli užívatelia stiahnuť na mesiac jún.
Veľkú finančnú podporu na oslavu Pride mesiaca sa rozhodla poskytnúť spoločnosť AT&T organizácii starajúcej sa o prevenciu pred samovraždami LGBT mladých- The Trevor. Podpora jedného milióna dolárov sa stala jednou z najväčších finančných príspevkov v histórií spoločnosti.
Za LGBT komunitu sa postavila aj značka Levi´s so sloganom Be Proud. Be Bold. Be Yourself. Na fotenie dúhovej kolekcie si spoločnosť prizvala svetové osobnosti ako napríklad fotografa Tiletta Wrighta a známu šéfkuchárku Mellisu King.
Adidas pri príležitosti Pride mesiaca vytvoril limitovanú kolekciu štyroch tenisiek, každú s iným dizajnom. Všetky štyri typy sú dostupné na oficiálnej stránke a boli hneď v prvý deň Pride mesiaca dostupné za 90- 150 amerických dolárov.
Spoločnosť Intel vyslala 23. júna na oblohu nad kalifornskou základňou 300 dronov, ktoré vytvárali obrazy zobrazujúce podporu Intelu LGBT komunít. Zobrazili dúhovú vlajku, rovnaké sexuálne symboly a jednorožce.
Spotify aby nezaostával, vytvoril playlist Pride Classics, okrem toho pridáva malú, farebnú fíčurku pridávania zvuku. Ak pridáte zvuk na maximum, tradičná zelená farba sa zmení na dúhovú a objavia sa podporné slová pre LGBT priaznivcov.
Converse dúhové tenisky „Happy Hippie Foundation“ navrhla Miley Cyrus. Converse Pride Collection ponúka štyri typy farebných bodkovaných alebo pásikovaných tenisiek.
Skittles známe pre svoje farebné obaly to minulý rok otočilo. V priebehu osláv LGBT v Británii cukrárska spoločnosť zo svojich obalov farby vymazala, aby zdôraznila, že je dúha dôležitejšia pri príležitosti Pride mesiaca. Namiesto klasických balení rozdávala biele cukríky v bielom balení, ktoré mali reprezentovať jednotu.
Dove sa stal minulý rok známym vďaka svojmu odhodlaniu podporovať lepšie sebavedomie a pozitívnu dôveru medzi ženami aj mužmi navzájom. Minulý rok spustil kampaň Dove Men + Care nazvanú "Prvé otcovské okamihy", ktorá sa zamerala na skutočných otcov na ich prvé kroky otcovstva. V kampani boli dvaja otcovia rovnakého pohlavia.