StoryEditor

Klienti Tatra banky majú k dispozícii lekára na telefóne. Banka pomáha aj ďalšími opatreniami

21.04.2020, 00:00
Tatra banka pomáha svojim klientom lepšie zvládnuť nečakané situácie, ktoré im pripravil koronavírus. K dispozícii majú lekára či psychológa a so zdravotnými ťažkosťami im poradí aj umelá inteligencia. Banka tiež odkladá zmeny niektorých poplatkov a niektoré v plnej výške odpúšťa.

Poradia živí lekári aj umelá inteligencia

Všetci držitelia kariet od Tatra banky majú od 8. apríla k dispozícii špeciálne vylepšenú službu My Doctor. Hotlinka, respektíve lekár na telefóne slúži sedem dní v týždni od 7:00 do 19:00 nielen klientom s kreditnou kartou, ale aj debetnou či firemnou. Využitie tohto benefitu je neobmedzené. Na konzultáciu s lekárom je potrebný iba číselný identifikátor - prvých šesť čísel karty. Služba My Doctor, ktorú banka pripravila spolu so spoločnosťou Diagnose.me je dostupná na webe banky.

Aj klienti Tatra banky sa môžu dostať do neľahkej či vypätej situácie. Koronakrízu v podobe strachu o seba či svojich blízkych, „ponorky“ z karantény či úzkosti im pomôže lepšie zvládnuť psychológ alebo psychoterapeut. Môžu sa s ním porozprávať telefonicky aj prostredníctvom video hovoru. Rozhovor s odborníkom si klient navyše môže dohodnúť na presný čas, ktorý mu najviac vyhovuje.

Tatra banka Dreamstime

​K dispozícii je aj vylepšená AIDA – umelá inteligencia. Rýchla diagnostika zdravotných problémov je teraz nastavená tak, aby čo s najväčšou pravdepodobnosťou vedela určiť, či klient má, alebo nemá koronavírus. AIDA s klientom „iba“ chatuje o príznakoch, no analyzuje ich celkom presne a klientovi dokáže ľahko poradiť. Umelá inteligencia na diagnostiku zdravotných ťažkostí potrebuje iba odpovede na pár otázok. Využitie tejto služby je tiež neobmedzené.

Banka odpúšťa poplatky, niektoré zmeny odkladá

Tatra banka reaguje na aktuálne dianie na Slovensku aj ďalšími opatreniami. „Uvedomujeme si výnimočnú situáciu súvisiacu s opatreniami proti šíreniu vírusového ochorenia COVID 19 a jej dopady na našu krajinu. Pozastavením účinnosti zmien niektorých poplatkov a ďalšími opatreniami chceme našim klientom pomôcť ľahšie zvládnuť túto bezprecedentnú situáciu a zmierniť jej následky,“ povedal Michal Liday, generálny riaditeľ Tatra banky

Jedným z opatrení, ktoré v Tatra banke zaviedli, je plošné odpustenie administratívnych poplatkov za POS terminál pre podnikateľov. Ak máte vo svojej prevádzke terminál od Tatra banky, tento výdavok si môžete jednoducho škrtnúť.

Banka dokonca pozastavila aj niektoré z avizovaných zmien v sadzobníku poplatkov. Až do odvolania zostávajú v platnosti poplatky vo výške, aké klienti už dobre poznajú. „Zmeny sa nedotknú poplatkov za platby SEPO v eurách, poplatku za vedenie účtu s nadlimitným kreditným zostatkom, za vklad v hotovosti na účet cez bankomat Tatra banky či poplatok za správu úveru (BusinessÚver TB Expres, BusinessÚver TB Hypo),“ spresňuje Kaščák. Dočasne tiež banka pozastavila účtovanie poplatkov za upomienky k úverom, ak klienti nestihnú uhradiť včas svoje splátky a spustila možnosť online žiadosti o odklad splátok.

Lucia Páchniková

(natívna informácia)

 

menuLevel = 1, menuRoute = hn-special, menuAlias = hn-special, menuRouteLevel0 = hn-special, homepage = false
16. apríl 2024 13:32