Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
29.09.2021, 21:19

Braňo Mladý posilnil kreatívne rady MullenLowe GGK

Pôsobiť bude v pozícii Head of Art.

Braňo Mladý posilnil kreatívne rady MullenLowe GGK
Zdroj: archív

Dlhoročný kreatívec, člen ADC Slovensko a zároveň pedagóg Katedry marketingovej komunikácie, Braňo Mladý prijal novú profesnú výzvu.

Na pozícii Head of Art bude formovať kreatívnu komunikáciu klientov a značiek reklamnej agentúry MullenLowe GGK.

V reklame začínal už počas vysokej školy v agentúre Publicis Knut. Neskôr pôsobil v agentúrach MUW Saatchi&Saatchi a MADE BY VACULIK ako Senior Art Director, Ideamaker a Unit Creative director. Má dlhoročné skúsenosti s prácou v bankovom segmente pre značky ČSOB, Tatra banka, Raiffeisen banka, v pivnom segmente pre značky Smädný mních, Topvar, Lišiak zo sadu, Zlatý Bažant a množstvo ďalších brandov ako Aupark shopping center, Central shopping center, Orange, O2, BMW, Kia, Aeromobil, Istropolitana Projekt a ďalšie.

“Teším sa na novú postpandemickú výzvu a verím, že to bude kreatívna zábavná jazda! V úzkej spolupráci s reklamnými matadormi - Vladom Slivkom, Marekom Pajtášom a množstvom mladých nadaných kreatívcov v MLGGK - nič iné ani neočakávam,” hovorí o novej pozície Braňo Mladý.

Reklamná agentúra MullenLowe GGK sa tento rok personálne rozrástla. Po januárovej akvizícii Vlada Slivku na pozíciu Creative Directora, postupne posilnili jej rady Vlado Križan, Vraťo Harmata a Tomáš Uličný - kreatívci so skúsenosťou z top reklamných agentúr (MADE BY VACULIK, CORE4, EFFECTIVITY). Významnou udalosťou v živote agentúry bol aj vznik digitálnej divízie MullenLowe Profero.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.