StoryEditor

Marketingovú komunikáciu značky Panasonic povedie Martin Jedlička

04.05.2018, 09:00
Autor:
redred
Jeho cieľom je intenzívne oslovenie nových cieľových skupín zákazníkov na českom a slovenskom trhu.

Za marketingovú komunikáciu značky Panasonic na českom a slovenskom trhu bude zodpovedný Martin Jedlička.

V jeho kompetencii bude tvorba a realizácia kompletnej marketingovej komunikácie na oboch trhoch. Do tímu nastúpil v období, kedy sa pozornosť  sústreďuje nielen na oslavy 100. výročia existencie spoločnosti, ale aj zvyšovanie jej trhového podielu a podpory povedomia o značke. Aj preto chce intenzívne a inovatívne pracovať s jej súčasnými a  budúcimi zákazníkmi – predovšetkým generáciou Y a Z.

Martin Jedlička má viac ako 15-ročné skúsenosti z rôznych marketingových a obchodných pozícií, ktoré zastával v národných a nadnárodných spoločnostiach pôsobiacich v oblasti IT a spotrebnej elektroniky. V minulosti viedol marketingové tímy spoločností LG Electronics a T-Mobile v Českej republike, na svojom konte má množstvo úspešných produktových a brand buildingových kampaní.

„Storočné jubileum vnímam ako jedinečnú prežitosť  na realizáciu komunikačných  aktivít, ktoré môžu byť pre ďalší pozicioning značky  doslova prelomové.  Verím, že v spolupráci s mojim tímom sa nám podarí vniesť do komunikácie značky novú dynamiku, vďaka ktorej dokážeme upútať na výnimočné produkty a technológie Panasonic pozornosť, akú si zaslúžia,“ povedal Martin Jedlička, nový Marketing Communication Manager Panasonic CZ/SK.

01 - Modified: 2018-12-04 13:43:20 - Feat.: - Title: Novou ambasádorkou značky Panasonic je Dara Rolins
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:43