Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
29.12.2021, 10:25

Najvýraznejšie personálne zmeny v agentúrach 2021

Prinášame prehľad najdôležitejších zmien v kreatívnych, mediálnych, ale aj PR, eventových a prieskumných agentúrach.

Najvýraznejšie personálne zmeny v agentúrach 2021
Zdroj: archív

Pomaly končiaci sa rok 2021 bol bohatý na významné personálne prestupy v komunikačných agentúrach, prinášame prehľad najdôležitejších.

Významnú novinku hneď v úvode roka oznámila agentúra MUW Saatchi&Saatchi. Prešla zmenami na úrovni vlastníckej štruktúry. Z agentúry odišli dvaja vlastníci, Róbert Weber a Rasťo Michalik. K Rastislavovi Uličnému pribudli ako noví spolumajitelia Kamil Charvát a Jaroslav Vígh. Kamil Charvát vedie agentúru z pozície Managing Directora, Jaroslav Vígh je kreatívny riaditeľ.

Zmenu vo vedení v polovici roka oznámila agentúra TRIAD. Novou Executive Directorkou sa stala Anna Olvecká. Anna sa tak stala novou posilou vo vedení pre Managing Directorku Maru Mitlíkovú a Martina Wosku, Chief Creative & Strategy Officer-a a zároveň spolumajiteľa agentúry. Maru Mitlíková, Managing Directorka TRIAD-u, sa  z vedenia agentúry neskôr stiahla venuje sa materským povinnostiam.

Zmeny vo vedení urobil aj dotcom advertising. Barbora Baránková sa z pozície Client Service Directora posunula na novú pozíciu Managing Director dotcom v Česku. Stanislav Pavlík bol menovaný na pozíciu Client Service Director slovenskej pobočky dotcom advertising.

Nový projekt uviedla trojica, ktorá ešte minulý rok oznámila rozhodnutie odísť zo Zaraguzy. Martin Blaško, Michal Pastier a Marián Fury založili novú hybridnú agentúru, ktorá je podľa ich slov zameraná na dlhodobú efektivitu. Agentúru Darwin and the Machines riadi na Slovensku  Martin Blaško, v Českej republike Marián Fury, jej kreatívnym riaditeľom je Michal Pastier, strategické oddelenie vedie Juraj Pobjecký a dizajn Tereza Talichová.

Vedenie agentúry Slovak & Friends z pozície Managing Directorky posilnila Kristína Stella Krištúfková, ktorá takto pomáha strategickej riaditeľke Romane Umrianovej.

Rok 2021 je koncom Oliver Agency, internej agentúry O2 Slovakia. Vzniká Free Andy pod vedením Managing Directora Emila Myjavca a kreatívneho riaditeľa

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 76% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.