Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.06.2018, 14:48

Značka Kia má nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Radovan Pokojný

Do Kia Motors Sales Slovensko prišiel z mediálnej agentúry PHD.

Značka Kia má nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Radovan Pokojný
Zdroj: Kia Motor Sales Slovensko

Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko má nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Radovan Pokojný, ktorého prvou výzvou bude uvedenie tretej generácie úspešného modelu Kia Ceed na trh.

„Som rád, že som sa stal súčasťou marketingového tímu tak silnej a dynamickej značky, akou je Kia, ktorá vďaka svojej kvalite, dizajnu, neustálej modernizácii svojho produktového portfólia a jedinečnej 7-ročnej záruke dosahuje výrazné úspechy. Verím, že prispejem k rozvoju postavenia značky Kia na jej domácom, slovenskom trhu a k posilneniu jej trhového podielu,“ predstavil svoje zámery Pokojný.

Radovan Pokojný má bohaté skúsenosti v marketingu a automobilovom priemysle, značku Kia bude viesť vo všetkých marketingových a produktových aktivitách. Vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave so zameraním na marketing, medzinárodné výmeny a cestovný ruch.

Do spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko prišiel z mediálnej agentúry PHD, kde pôsobil ako Managing director a bol zodpovedný za strategické aktivity vo všetkých smeroch.

Predtým pôsobil na rôznych funkciách v automobilovom priemysle, kde bol zodpovedný hlavne za produktové a komunikačné stratégie francúzskych automobilových značiek na slovenskom trhu a prispel k ich úspešnému rozvoju.


Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.