Market Locator
StoryEditor

Novým country managerom Market Locator SK & CZ je Michal Šuran

13.06.2018, 11:55
Autor:
rmrm
Slovenský Market Locator aktuáne vstupuje na český trh.

Michal Šuran začal spolupracovať s Market Locatorom pred vyše rokom a jeho úlohou bolo spopularizovať tému Big Data a populačnej analytiky Market Locatora a jej materskej spoločnosti Instarea.

„Projekt začínal pred tromi rokmi ako ambiciózny slovenský start-up a za krátky čas sa vyprofiloval na lídra pre inovatívne riešenia z oblasti monetizácie veľkých dát a populačnej analytiky. Market Locator nachádza nové spôsoby a myšlienky ako anonymizované informácie veľkých dát využiť k lepšiemu plánovaniu v štátnej správe, samosprávach ako aj súkromných spoločnostiach. Zároveň pomáhajú zhodnocovať Big Data telekomunikačných gigantov akými sú Deutsche Telekom, Orange a O2, aktuálne v troch krajinách a vstup na ďalšie trhy sa pripravuje,“ približuje Michal Šuran.

Úlohou nového country managera bude starostlivosť o rozbehnutý slovenský trh a zároveň úspešne naštartovať biznis v Českej republike, kde začal Market Locator pôsobiť práve v GDPR ére - ktorú si zobral ako výzvu. Market Locator v spolupráci s mobilnými operátormi sa venujú tejto téme už niekoľko mesiacov a sú GDPR kompatibilní. „Po úspechu na Slovensku chceme byť inšpiráciou aj pre české firmy, reklamné či mediálne agentúry ako kreatívne využiť silu cielenej SMS komunikácie. Podobne ako Google Adwords, ale vo fyzickom svete a s podporou v českom jazyku,“ hovorí Michal Šuran o ambíciach Market Locatora na novom trhu.

Michal Šuran sa na telekomunikačnom trhu pohybuje už viac ako 15 rokov. P pracoval pre značky Slovak Telekom, Towercom, Skylink, Voľná telka a ďalšie.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 02:24