Samsung Electronics Czech and Slovak
StoryEditor

Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

07.01.2022, 12:55
Autor:
redred
Od decembra 2021 ju zastáva Martin Marek.

Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak vytvorila novú strategickú pozíciu Head of Marketing. Nový manažér na prvom stupni riadenia je zodpovedný za korporátny marketing, ktorý zahŕňa aj Brand Marketing a PR, riadenie značkových predajní alebo ambasádorov na mieste predaja.

Od decembra 2021 túto pozíciu zastáva Martin Marek, zodpovedá priamo prezidentovi spoločnosti Ki Young Yunovi.

„Samsung je inovatívnym technologickým lídrom a zároveň tradičným výrobcom elektroniky, ktorý v súčasnosti čelí mnohým výzvam – či už ide o schopnosť osloviť mladú generáciu, naplno využiť potenciál digitálnej komunikácie alebo čeliť novej ázijskej konkurencii. Mojím poslaním je načúvať trhu a pokračovať v dlhodobom budovaní vzťahu medzi značkou Samsung a spotrebiteľmi. Vzťah, ktorý bude ešte viac nabitý pozitívnymi emóciami a odvahou skúšať nové veci a ktorý bude zodpovedať tomu, čo dnešní spotrebitelia od značiek očakávajú – a to ako v online médiách, tak aj v prostredí kamennej predajne," povedal Martin Marek

Do spoločnosti Samsung nastúpil s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v oblasti budovania značiek a komunikačných stratégií na marketingových pozíciách vo veľkých medzinárodných spoločnostiach v oblasti rýchloobrátkového tovaru.

Značnú časť svojho profesionálneho života pracoval v spoločnosti Philip Morris International, kde začal pracovať v roku 1999, najprv ako manažér značky L&M a Marlboro, neskôr ako Trade marketing manažér alebo Marketing Services Manager. Následne viedol ako riaditeľ marketingu aktivity spoločnosti v Srbsku a Čiernej Hore a neskôr v Maroku, Tunisku a Mauritánii.

Po návrate do Prahy pôsobil v rokoch 2013 až 2015 ako Marketing Director v spoločnosti Ritchy Group a v rokoch 2016 až 2019 ako Head of Branding v spoločnostiach MAKRO, respektíve METRO Cash & Carry pre Českú republiku a Slovensko. Naposledy pomáhal spoločnosti Imperial Brands vybudovať značkovú kategóriu „produktov novej generácie“ pre český a slovenský trh.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:48